اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری فریمان:

سلامت محیط زیست مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری فریمان گفت: برنامه‌ریزی برای داشتن آینده‌ای قابل اطمینان و توسعه همه جانبه کشور بدون مدنظر قرار دادن سلامت محیط زیست امکان‌پذیر نیست.

سلامت محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مجتبی بزم‌آرا در حاشیه مراسم نواختن زنگ هوای پاک در یکی از مدارس شهرستان از لحاظ دادن عزم همگانی به سمت کاهش تولید آلاینده‌های زیست محیطی به عنوان ضرورتی انکارناپذیر یاد کرد.
وی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و ترویج رفتارهای مبتنی بر پیشگیری از آلوده‌کردن محیط در میان اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان باید در دستور کار نهادهای آموزشی و فرهنگساز قرار گیرد.
وی وضعیت شهرستان را به لحاظ سلامت محیط زیست مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: از آنجا که عمده‌ترین دلیل حضور گردشگران در فریمان، طبیعت زیبا و هوای پاک آن است، باید با حفظ طبیعت علاوه بر بسترسازی برای حفظ سلامت عمومی، زمینه حفظ گردشگران و افزایش آنان را فراهم کرد.
سرپرست فرمانداری فریمان از ارائه تخفیف از سوی مراکز معاینه فنی خودروها در این هفته خبر داد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری عمومی و نقاشی دیواری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته هوای پاک است.
وی با اشاره به قانون اختصاص 25 درصد از مساحت واحدهای صنعتی به فضای سبز تصریح کرد: بازرسی از واحدهای صنعتی شهرستان در راستای بررسی اجرای این قانون افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول