اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

شورای آموزش و پرورش نهاوند جزو برترین‌های همدان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: شورای آموزش و پرورش نهاوند به واسطه اجرای مصوبات و عمل به آنها جزو شوراهای آموزش و پرورش برتر در سطح استان همدان شناخته شده است.

شورای آموزش و پرورش نهاوند جزو برترین‌های همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا تکلو پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهید محمد بحیرایی نهاوند اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش محل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی فعالیت‌های یک ساله آموزش و پرورش در سطح شهرستان است.

وی شوراهای فعال را موجب جنب و جوش بیشتر و داشتن برنامه‌ریزی مطلوب‌تر در سطح مدارس خواند و ادامه داد: شورای آموزش و پرورش نهاوند به واسطه اجرای مصوبات و عمل به آنها جزو شوراهای آموزش و پرورش برتر در سطح استان همدان شناخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نماد و نام شورا را نشأت گرفته از همکاری و تعاون خواند و گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های شوراهای آموزش و پرورش احترام به خرد جمعی است زیرا کسب موفقیت در هر کاری اگر با استفاده از خرد جمعی باشد قطعاً موجب پیروزی در کار خواهد شد.

وی از اجرای بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی، آموزشی، پرورشی و ورزشی همزمان با شروع هفته شوراهای آموزش و پرورش در نهاوند خبر داد و ابراز کرد: تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش، برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح مدارس، تجلیل از بازنشستگان عضو سابق این شورا، اهدای خون توسط برخی از اعضا، برگزاری مسابقات مختلف وبلاگ‌نویسی، مقاله‌نویسی، نقاشی، کاریکاتور و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی دوومیدانی، فوتسال، والیبال و... را می‌توان از جمله این برنامه‌ها به شمار برد.

تکلو در پایان سخنانش شوراهای آموزش و پرورش را مهمترین کانون مشارکت و بهره‌مندی از نظرات سازنده اعضای آن خواند و گفت: تبادل نظر، همفکری، احترام به نظرات دیگران، حضور همه اقشار آموزش و پرورش به صورت نماینده هر گروه از ویژگی‌های این شورا در نهاوند است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول