اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه عمومی نیمبلوک:

کیفیت محیطی کتابخانه‌ها سبب افزایش سرانه مطالعه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کتابخانه عمومی نیمبلوک با اشاره به اهمیت مطالعه گفت: کیفیت محیطی کتابخانه‌ها سبب افزایش سرانه مطالعه می‌شود.

کیفیت محیطی کتابخانه‌ها سبب افزایش سرانه مطالعه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی، اسماعیل قلی‌‌پور در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه عمومی محمدجمعه اسدآباد ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی را ابزاری برای برطرف کردن مشکلات جامعه دانست و اظهار داشت: کتاب آگاهی‌بخش و ارتقا دهنده دانش و معرفت افراد است.
وی با اشاره به اجرایی شدن مصوبات قبلی انجمن و فعالیت‌های انجام شده در کتابخانه افزود: استقرار امکانات رفاهی و افزایش کیفیت محیطی، گامی در راستای جذب افراد به کتابخانه و در نتیجه افزایش سرانه مطالعه و کتاب‌خوانی است. 
امام جمعه نیمبلوک نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تعامل کتابخانه با تمامی افراد و سازمان‌های متولی فرهنگ، افزود: برای کمک به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و فعالیت‌های فرهنگی، کتابخانه باید با روحانیان منطقه جلساتی را برگزار و از پیشنهادات و کمک‌های آنها استفاده کند.
حجت‌الاسلام محمد مرادی با اشاره به اختصاص اعتبار به مباحث مختلف فرهنگی خواستار سرمایه‌گذاری لازم در این بخش از سوی دستگاه‌های فرهنگی شد.
مسئول کتابخانه محمدجمعه اسدآباد شهر نیمبلوک نیز به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در سنین پایین اشاره کرد و افزود: در این راستا بخش کودک کتابخانه افتتاح شده است و برای رفع مشکل کمبود کتب کودکان، شورای اسلامی شهر تأمین‌بخشی از منابع را برعهده گرفته است. 
فاطمه عباسی از تجهیز کتابخانه عمومی نیمبلوک به سیستم گرمایشی شوفاژ خبر داد و گفت: به همت پیگیری‌های انجام شده در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قاینات و با اعتبارات اختصاص یافته به کتابخانه‌ها این امر میسر شده است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول