اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سربیشه:

نهضت مطالعه مفید در سربیشه جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه با انتقاد از پایین بودن سرانه مطالعه سربیشه گفت: نهضت مطالعه مفید شهرستان باید جدی گرفته شود.

نهضت مطالعه مفید در سربیشه جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی، رضا حسین‌پور در نخستین جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه مطالعه مفید از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: افزایش سطح آگاهی‌ها در برابر هجوم تبلیغاتی رسانه‌های استکباری نقش مهم و حیاتی دارد.
وی تشکیل کمیته نهضت مطالعه مفید را حرکتی در راستای آرمان‌های فرهنگی انقلاب دانست و اشاعه این فرهنگ در جامعه را کمک به تداوم و استمرار بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان ذکر کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی نیز تصریح کرد: سند نهضت مطالعه مفید با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه مقام معظم رهبری در بحث کتاب و کتاب‌خوانی تنظیم شده است.
محمد قریب هدف اجرای سند نهضت مطالعه مفید را رسیدن به اهداف افق 1404 در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی دانست.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سربیشه نیز مقوله کتاب و کتاب‌خوانی را یک مقوله حساس و مفید دانست و افزود: فضای کتابخانه باید متناسب با نیازهای مراجعین طراحی شود.
حجت‌الاسلام حسن صفری تصریح کرد: لازم است بعضی از کتب علمی، دینی و اجتماعی را به شکل ساده و روان در آورد تا مخاطب‌پسند باشد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سربیشه هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی سربیشه در طول هفته کتاب به راه‌اندازی شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه هدف از این شبکه ایجاد ارتباط بین ادارات، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم با کتابخانه‌ها است، یادآور شد: در سربیشه تعداد 136 نفر عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای هستند.
هاشمی از حضور 788 نفر در طرح کتاب من در این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد تاکنون 2 هزار و 625 جلد کتاب را از طریق این سامانه سفارش داده‌اند. 
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول