اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسداشت حماسه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم و پاسداشت حماسه بزرگ ملت ایران و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسداشت حماسه ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمد کاظم پورامینی در نخستین جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: ملت شهیدپرور ایران اسلامی در دوران انقلاب به برکت ولایت فقیه نظام شاهنشاهی را نابود ساخت و نظام اسلامی را حاکم کرد و این انقلاب با ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی ملت زیر لوای ولایت به پیروزی دست یافت.
وی با بیان اینکه باید این فرهنگ هر روز بالنده‌تر به راه خود ادامه دهد، اضافه کرد: این فرهنگ دشمنان را در مقابل ما ناتوان می‌سازد و تا ظهور حضرت حجت این راه باید ادامه یابد و ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای احیای این فرهنگ اسلامی و قرآنی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر تجلیل و تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از وظایف محوری کمیته ایثارگران است.
وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود حرکتی نو، اثرگذار و از سر اخلاص شکل بگیرد، ادامه داد: ایثارگران رهروان راه اولیاء الهی بودند و با شناخت راه سید الشهدا (ع) و قمر بنی هاشم(ع) قدم در این راه گذاشته و به سعادت رسیدند.
پورامینی اضافه کرد: باید تلاش شود فرهنگ ناب ایثار و شهادت به همه نسل‌ها منتقل شود، همانطور که امروز شاهد تاثیر عمیق این فرهنگ در منطقه و سقوط حکام منطقه هستیم.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول