اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

نوآوری در جشن‌های دهه فجر امری لازم است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: نوآوری در جشن‌های دهه فجر امری لازم است.

نوآوری در جشن‌های دهه فجر امری لازم است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی مراسم دهه فجر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد افزایش اقتدار ایران هستیم.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، شاهد موفقیت بسیار خوبی در کشور بوده‌ایم و پیشرفت در جای‌ جای ایران اسلامی مشاهده می‌شود و به ویژه در روستاها موفقیت بیشتری داشته‌ایم که باید این خدمات و برکات برای مردم تبیین شود.
فرماندار جم با تاکید بر لزوم برپایی مناسب جشن‌های دهه فجر خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی جشن‌ها و مراسم انقلابی دهه مبارک فجر و نوآوری و خلاقیت‌ها باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
عبداللهی با تاکید بر لزوم نوآوری در جشن‌های انقلاب تصریح کرد: توجه ویژه به کارهای نو در جشن‌های دهه فجر به معنی کنار گذاشتن اقدامات سال‌های گذشته نیست؛ بلکه هدف، ارتقای کیفی جشن‌ها و مراسم دهه فجر است.
وی اضافه کرد: اقتدار نظام ما امروز زبانزد عام و خاص و حتی دشمنان ماست و همگی آنها در سخنان خود به قدرت و اعتبار امروز ایران اذعان می‌کنند و این همه از برکات انقلاب اسلامی است.
فرماندار جم گفت: دشمن به‌ویژه با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن باید از امیدهای خود در زمینه عدم حضور مردم در جشن‌های بزرگداشت انقلاب ناامید شود چرا که این حضور همیشه رسانه‌های بین‌المللی را متحیر کرده است.
عبداللهی افزود: انقلاب ما به دنبال حرکت ملت‌ها و بیداری آنهاست و خواسته ما بیرون آمدن همه مردم و ملت‌های دنیا از محرومیت و رشد ترقی آنهاست، همانگونه که بیداری اخیر ملت‌های منطقه نیز در انقلاب مردم ایران ریشه داشت.
وی اذعان کرد: دولت در این شهرستان اقدامات مهمی در محرومیت‌زدایی انجام داده که مسئولان باید این اقدامات را به مردم منتقل کنند تا مردم در جریان اقدامات عام‌المنفعه قرار گیرند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول