اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دامغان در مجلس:

ملت ایران به انتخابات اهمیت خاصی می‏دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران به انتخابات اهمیت خاصی می‏دهد و همواره در آن مشارکت داشته است.

ملت ایران به انتخابات اهمیت خاصی می‏دهد
حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: یکی از نشانه‏های مهم و اساسی این ادعا که ملت ایران به موضوع انتخابات اهمیت خاصی می‏دهد، حضور پرشکوه آنان در پای صندوق‏های اخذ رأی است.

وی افزود: حضور ملت ایران در پای صندوق‏های اخذ رأی، توطئه‏های دشمنان داخلی و خارجی که علیه مردم ایران طراحی شده است را خنثی می‏کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران در طول 30 سال از عمر انقلاب اسلامی، حضور خود را در انتخابات مختلف اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به رخ جهانیان کشیده و به آنان فهمانده‌اند که ملت ایران از تهدیدات دشمنان هراس و نگرانی ندارند و فقط به آینده کشور خود نگاه می‏کنند.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی از دیدگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب در راس امور قرار دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: از این جهت، این نهاد قانون‏گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‏ای برخوردار است.

ملک‏محمدی افزود: امید آن داریم که با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب شاهد انتخاباتی حماسی و مردمی در روز 12 اسفندماه سال‌جاری باشیم و این انتخابات به دور از تفرقه و اختلافات و در سایه امنیت کامل برگزار شود.

وی گفت: باید در این دوره از رقابت‏های مجلس شورای اسلامی، انتخاباتی مردمی برگزار شود و نمایندگان پیرو ولایت را انتخاب کنیم و به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول