اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

غرب به انتخابات ایران چشم دوخته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کشورهای غربی به انتخابات مجلس کشورمان چشم دوخته‌اند.

غرب به انتخابات ایران چشم دوخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد اکرمی‌نیا پیش از ظهر امروز در گردهمایی آگاه‌سازی سیاسی فرماندهان و کارکنان یگان‌های آجا مستقر در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل که در سالن اجتماعات لشکر 64 پیاده ارومیه تشکیل شد اظهار داشت: ایران اسلامی کانون توجه و نقطه اشتراک نظر کشورهای غربی قلمداد می‌شود زیرا با وجودی که در مسائل مختلف از استراتژی و تاکتیک‌های متفاوت استفاده می‌کنند همچنین در امور گوناگون اختلاف سلیقه و اختلاف نظر دارند ولی در مورد ایران و مسائل مرتبط با کشور ما تفاهم دارند.

وی تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی همه تحول‌های درونی کشورمان را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند به طوری که انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از مهم‌ترین مسائل کشور ما در روزهای آینده قلمداد می‌کنند از این رو می‌طلبد برای برگزاری باشکوه این انتخابات بیش از پیش تلاش صورت بگیرد و مقدمات لازم باید به نحو مطلوب فراهم شود.

این مسئول به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 نیز اشاره کرد و گفت: این انتخابات در برهه‌ای از زمان روی داد که آمریکا مسئله انرژی هسته‌ای دانشمندان ایران روی میز کار خود قرار داده بود پس برای جلوگیری از دسترسی جوانان ما به این علم نوین فتنه 88 را برنامه‌ریزی و اجرا کردند.

وی خاطر نشان کرد: در شکل‌گیری این فتنه 17 سفارت خارجی با تمام تجهیزات، ادوات،مسئولان و پرسنل بسیج شدند و طیف‌های فکری مختلف اعم از بهائیان و سلطنت‌طلب‌ها و ... حضور پیدا کردند به طوری که حتی مجریان سیاست‌های متضاد برای رسیدن به هدف شوم خود یعنی بر‌اندازی نظام گرد هم جمع شدند.

اکرمی‌نیا با بیان اینکه فتنه 88 رویدادی تصادفی و اتفاقی نبود، ادامه داد: بحران ایجاد شده در زمان بعد از انتخابات ریاست جمهوری به طور ناگهانی روی نداد بلکه دشمنان از سال‌ها پیش برای راه‌اندازی و اجرای این توطئه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری می‌کردند ولی با هوشیاری ملت و خیزش آنها در 9 دی همه این نیرنگ‌ها عقیم ماند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول