اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ضربه به انتخابات بی‌نتیجه است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ضربه زدن به انتخابات بی‌نتیجه است.

برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ضربه به انتخابات بی‌نتیجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان البرز اظهار داشت: دشمنان همواره سعی می‌کنند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کرده و به نظام و انقلاب ضربه وارد کنند.
وی تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی دشمنان تلاش‌های خود را برای رسیدن به اهداف شومشان بیشتر کرده و در این راستا سنگ‌اندازی‌های بسیار زیادی را انجام می‌دهند.
وی تأکید کرد: برگزاری این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که چشم بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی به چگونگی برگزاری این انتخابات است.
استاندار البرز تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کرده لذا با کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات در نظر دارند تا به هدف خود برسند.
فرهادی ادامه داد: البته هوشیاری و درایت ملت ایران در تمام برهه‌ها نشان داده است که آنان هرگز دست از نظام جمهوری اسلامی برنخواهند داشت و تا آخرین قطره خون خود برای پاسداشت این ارزش‌ها در مقابل دشمنان دفاع خواهند کرد.
وی بر عملکرد دستگاه‌های دولتی در زمان انتخابات تأکید کرد و گفت: عملکرد دستگاه‌های دولتی نقش بسیار تاثیرگذاری در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه هیچ فرد یا گروهی حق ندارد به منظور پیشبرد اهداف جناحی و شخصی به حریم خصوصی افراد وارد شود، افزود: تبلیغات منفی علیه کاندیداها غیراخلاقی بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران در این زمینه شود.
فرهادی تأکید کرد: دشمنان بر این تصور هستند که می‌توانند با ترور این شخصیت‌ها مانع پیشرفت ایران شوند اما نمی‌دانند که با شهید کردن یک دانشمند،‌ هزاران دانشمند دیگر در ایران پرورش داده می‌شود و ایران اسلامی هرگز دست از پیشرفت و توسعه برنخواهد داشت.
وی افزود: دشمنان کوردل هرگز نخواهند توانست اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند بنابراین با ترور دانشمندان ایرانی نشان می‌دهند که تا چه حد از پیشرفت و توسعه ایران در هراسند.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و رسیدن کشور به فناوری‌های نوین، ‌دشمنان را سخت نگران و مضطرب کرده لذا آنان با ترفندهای گوناگون از جمله ترور دانشمندان می‌خواهند،‌ موانعی را برای توسعه ایران اسلامی ایجاد کنند.
وی در پایان گفت: خون دانشمندان ایرانی هرگز پایمال نخواهد شد و با رفتن یک دانشمند، هزاران اندیشمند و دانشمند دیگر در کشور دست به خلاقیت، ابتکار و نوآوری می‌زنند.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول