اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی ـ انتظامی استانداری اصفهان:

دشمن در آستانه انتخابات درصدد ضربه‌ زدن به امنیت عمومی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری اصفهان گفت: دشمن در آستانه انتخابات با طرح‌هایی هم‌چون ترور دانشمند هسته‌ای ایران درصدد ضربه زدن به امنیت عمومی است.

دشمن در آستانه انتخابات درصدد ضربه‌ زدن به امنیت عمومی است
محمدرضا جان‌نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که تحلیل شما از اقدام تروریستی اخیر که منجر به شهادت مصطفی احمدی‌روشن یکی از نخبگان هسته‌ای کشور و معاون تأسیسات هسته‌ای نطنز شد، چیست، اظهار داشت: شهید احمدی‌روشن معاون بازرگانی سایت نطنز بوده و این اقدام وحشیانه و کوردلانه تروریست‌ها در راستای اهداف پیشین دشمن است.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی درصدد هستند، با اجرای این ترورها مردم و نخبگان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند، در حالی که مردم بصیر ایران روز به روز نسبت به حراست و پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم‌تر می‌شوند.
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری اصفهان افزود: در آستانه انتخابات مجلس دشمنان و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد جو دلسردی و ناامنی در کشور هستند و ترور شهید احمدی‌روشن نیز در راستای به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای چون علیمحمدی و شهریاری است.
وی در جواب این سوال که جناب‌عالی با توجه به شناختی که از مسائل امنیتی دارید، چه کسانی را مسببان این اقدام جنایتکارانه می‌دانید و آیا ترور شهید احمدی‌روشن اقدام صهیونیست‌ها یا آمریکایی‌ها است، گفت: ما صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را از یکدیگر جدا نمی‌دانیم و این دو در مجموعه استکبار جهانی تجمیع می‌شوند و در یک برهه و عملیات تخریب‌کارانه و تروریستی در قالب صهیونیسم ظاهر می‌شوند و در زمانی دیگر در لباس آمریکا جنایت می‌کنند.
جان‌نثاری تاکید کرد: بی‌شک ترور دانشمندان هسته‌ای توطئه آمریکا و اسرائیل است که سرانجام یکی از نهادهای جاسوسی و امنیتی و اطلاعاتی این کشورها این جنایت را بر عهده می‌گیرد.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول