اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شبستری هشدار داد

شبهه­افکنی دشمنان برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هم‌اکنون ‌‌شبهه­افکنی در خصوص انتخابات را آغاز کرده و برای جلوگیری از حضور گرم مردم برنامه­ریزی های فراوانی صورت داده است.

شبهه­افکنی دشمنان برای جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری‌ در بیست و پنجمین یادواره شهدای 27 دی دانشگاه تبریز‌ با بیان اینکه اگر انسان تحت تربیت الهی، آموزش انبیای الهی و رهبران دینی قرار گیرد، علم، عدالت، شرف و همه فضائل انسانی در وی متجلی می‌شود، اظهار کرد: اگر انسان­ها در این راستا تربیت بشوند، افرادی درست و با فضیلتی به بار می­آیند که در آموزه­های دینی ما بر آن تاکید شده است.
وی با اشاره به اینکه اگر انسان تحت تربیت الهی قرار نگرفته باشد به دنبال شهوات و هوای نفس می­رود و از میان آنها ستمکارانی همچون صدام پیدا می‌شوند گفت: ستمکاری این زمامداران به خاطر این است که آنان در مسیر تربیت الهی قرار نگرفته­اند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه در گذشته و امروز همیشه استکبار جهانی برای عدم توسعه علمی دانشمندان و دانشگاه­های ما نقشه­های شومی داشته است، یادآور شد: نمونه این توطئه و جنایات ترور دانشمندان هسته­ای کشورمان و بمباران دانشکده فنی دانشگاه تبریز و به شهادت رساندن دانشجویان این دانشگاه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان­شرقی با بیان اینکه  بمباران کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز در 27 دی سال 1365، کاملا برنامه­ریزی شده انجام پذیرفت تصریح کرد: دشمنان این نظام در ادامه همان راه امروز نیز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می­کنند که مانع پیشرفت کشورمان شوند.
آیت‌الله مجتهدشبستری با بیان اینکه‌ دشمن به خوبی می­داند که علم و دانش به انقلاب و نظام اسلامی مجد و عظمت می‌بخشد و به همین دلیل تمام تلاش خود را از ترور و تهدید و تحریم برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت‌های علمی به کار می‌بندد که به لطف خدا تاکنون به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافته است، خاطرنشان کرد: برخلاف خواسته دشمنان ملت ایران و به خصوص دانشمندان دانشگاهی و حوزوی ما آماده شهادت هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از هم اکنون آغاز به شبهه­افکنی در خصوص این انتخابات کرده و برای جلوگیری از حضور گرم مردم برنامه­ریزی های فراوانی صورت داده است.
امام جمعه تبریز دانشگاهیان را قشر آگاه و فهیم جامعه عنوان کرد و از آنان خواست با توجیه مردم در خصوص اهمیت انتخابات مجلس آنها را به حضور گسترده در این انتخابات دعوت کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی و آنها را ناامید کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول