اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش:

هدف دشمن سرد کردن فضای انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سرد کردن فضای انتخابات مجلس نهم است.

هدف دشمن سرد کردن فضای انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمد‌علی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در گردهمایی آگاه‌سازی سیاسی فرماندهان و کارکنان یگان‌های آجا مستقر در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل که در سالن اجتماعات لشکر 64 پیاده ارومیه تشکیل شد اظهار داشت: دشمن برای فتنه‌افروزی در انتخابات پیش‌رو از انواع حربه استفاده می‌کند به طوری که تهدیدهای اخیر غرب نیز با هدف تأثیرگذاری بر فضای انتخابات صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هدف دشمن از تهدید کردن ترتیب دادن ترور دانشمندان و ده‌ها دسیسه دیگر ایجاد رعب، وحشت در جامعه و در نهایت سرد کردن فضای انتخابات مجلس است به طوری که برای رسیدن به موفقیت‌های مورد نظر خود از دست زدن به هیچ دسیسه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

این مسئول مجلس را یکی از ارکان نظام و محور اصلی گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قلمداد کرد و گفت: اهرم‌های مورد نیاز برای نظارت بر عملکرد دولت در اختیار مجلس قرار گرفته است بر این اساس می‌تواند از وقوع هر نوع قانون‌گریزی جلوگیری کند.

آل‌هاشم با بیان اینکه هم‌اکنون انتخابات مجلس در کانون توجه دشمن قرار دارد، بیان کرد: به دلیل وقوع بیداری اسلامی، ناکارآمد بودن تهدیدهای نظامی همچنین تلاقی جریان‌های معارض با اهداف دشمن هم‌اکنون انتخابات مجلس کشورمان در کانون توجه قرار گرفته است.

* نمایندگان باید وکیل مردم باشند نه افراد خاص

وی بر لزوم توجه اقشار مختلف به‌ویژه خدمتگزاران ارتش به هشدارهای رهبری در این زمینه تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مسائل مختلف اعم از ضرورت حضور حداکثری، وجود صمیمیت و همدلی به‌ویژه همدلی نیروهای خودی توصیه‌هایی داشته‌اند که می‌طلبد به فرمایشات حکیمانه ایشان جامه عمل پوشانده شود.

این مسئول به تشریح ویژگی‌های مجلس برخاسته از اراده ملت پرداخت و گفت: مجلس مطلوب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از چند شاخص مهم برخوردار شود به طوری که صاحبان کرسی در مجلس باید وکیل مردم باشند نه افراد خاص.

وی ادامه داد: مجلس باید همسو با تدابیر مقام معظم رهبری و مجری سیاست‌های ایشان در همه سطوح باشد همچنین باید در تحقق اهداف و چشم‌انداز ترسیم شده برای کشور مستقل و در عین حال مصمم رفتار کند از طرف دیگر مقابل کانون‌های قدرت و ثروت ایستادگی کند همچنین هنگام وقوع بحران‌های مختلف مانند فتنه 88 موضع‌گیری شفاف از خود نشان دهد.

آل‌هاشم با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس باید از روحیات و خصوصیات اخلاقی خاصی برخوردار باشند، گفت: نماینده مجلس باید با تقوا، وارسته و متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌ها باشد از اعتقاد قلبی و التزام عملی به راه و مسیر انقلاب باید برخوردار بوده همچنین به دلیل داشتن روحیه استکبار‌ستیزی در برابر اندیشه‌های غیراصولی تأثیر‌پذیر نباشد همچنین این مجلس باید با پشتوانه مردم و مشارکت حداکثری شکل بگیرد.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش اظهار داشت: سازمان در راستای آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نیروهای ولایتمدار و خدمتگذار ارتش کارگاه‌های آموزشی زیادی در قالب دوره‌های بصیرت برای ارتشیان، خانواده‌های آنها همچنین خواهران برگزار کرده و همایش‌های استانی نیز در این  ارتباط برپا شده است.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول