اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

تصفیه‌خانه‌های ششم و هفتم تهران در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تجهیزات تصفیه‌خانه ششم و هفتم آب تهران از پیشرفته‌ترین سیستم‌های دنیا بوده که در حال ساخت است.

تصفیه‌خانه‌های ششم و هفتم تهران در حال ساخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آبفای استان تهران، سید مهدی ثمره ‌هاشمی در جریان بازدید از مراحل ساخت تصفیه خانه هفتم و خط انتقال آب سد ماملو افزود: تجهیزات و سامانه کنترل تصفیه‌خانه هفتم آب تهران و هدایت و راهبری آن جزو پیشرفته‌ترین سیستم‌های دنیاست.
وی افزود: پروژه انتقال آب از سد ماملو به تهران برای جبران کمیت و متعادل‌سازی کیفیت آب در منطقه جنوب و جنوب‌شرق تهران است که خوشبختانه پروژه‌های خط انتقال، تونل انتقال و تعدادی مخزن با سرعت و جدیت در حال انجام است.
ثمره هاشمی گفت: پروژه خط انتقال تقریبا اجرا شده و بخشی در داخل تونل مانده که تا دو ماه آینده به پایان خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: بخش‌هایی از کارهای سازه‌ای تصفیه‌خانه نیز انجام شده اما خرید تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه‌خانه هنوز اجرایی نشده ولی ‌با این وجود امیدورایم تا مهرماه آینده به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین از ساخت و تجهیز تصفیه‌خانه ششم برای انتقال آب از کرج به تهران خبر داد و گفت: در واقع تصفیه‌خانه شش و هفت، تصفیه آب سطحی را تکمیل خواهند کرد که امتیاز بزرگی برای آب تهران است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول