اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار انجام می‌شود

اجرای شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب تیران

خبرگزاری فارس: مطالعات مرحله اول و دوم شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تیران انجام گرفته و در صورت تأمین اعتبار اجرایی می‌شود.

اجرای شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب تیران
هاشم امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حق انشعاب آب‌رسانی به شهرک صنعتی رضوانشهر بیان داشت: هزینه آماده‌سازی و حق انشعاب آب‌رسانی به شهرک صنعتی رضوانشهر 539 میلیون تومان بوده که این مبلغ از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تأمین شده است.
وی با اشاره به نصب کنتور در این طرح ادامه داد: اجرای این پروژه با نصب کنتور 4 اینچ به منظور تأمین آب 250 واحد صنعتی به میزان آب‌دهی 10 لیتر بر ثانیه صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان تیران و کرون بیان داشت: مطالعات مرحله اول و دوم شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تیران انجام گرفته و در صورت تأمین اعتبار اجرایی می‌شود.
وی از مشارکت بخش خصوصی سخن گفت و تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب مشارکت بخش خصوصی مهم و بسیار اثرگذار است.
امینی از اجرای طرح تله‌متری در استان اصفهان سخن گفت و اظهار داشت: اصفهان در اجرای طرح تله‌متری در کشور پیشگام است و با بررسی‌های انجام شده در شیرخانه‌ها، خطوط انتقال و تعدادی از مخازن آب مشاهده شد که استان اصفهان در راستای اجرای طرح تله‌متری اقدامات مؤثری را انجام داده در حالی که شرکت مهندسی در نظر دارد در برنامه‌ای پنج ساله طرح تله‌متری در کشور را 80 درصد عملیاتی کند.
وی تاکید کرد: اگر فعالان در شرکت آب و فاضلاب شهری استان اصفهان روند اجرایی طرح تله‌متری را به همین سرعت ادامه دهند به طور حتم تا 2 سال دیگر طرح تله‌متری به طور کامل در این استان اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول