اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قروه اعلام کرد

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شبکه جمع‌آوری فاضلاب سریش‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شبکه جمع‌آوری فاضلاب سریش‌آباد تا پایان تیرماه سال آینده خبر داد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شبکه جمع‌آوری فاضلاب سریش‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد مبین یکشنبه‌ شب در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قروه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر 25 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب از 28 کیلومتر مجموع شبکه فاضلاب این شهر به اتمام رسیده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه تصریح کرد: باقیمانده این طرح به همراه تصفیه‌خانه فاضلاب آن تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
مبین در ادامه با اشاره به تصویب اجرای طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای دزج و دلبران در سفر سوم هیئت دولت به استان کردستان، افزود: تاکنون اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها اختصاص نیافته است که با تخصیص اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی در ادامه اشاره کرد: از مجموع 127 روستای دارای سکنه این شهرستان 75 روستای زیرپوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی دارای شبکه آبرسانی سالم است.
معاون فرماندار شهرستان قروه تصریح کرد: عملیات اجرایی بهینه‌سازی شبکه آبرسانی 12 روستای زیرپوشش و 17 روستای غیر زیرپوشش شبکه آبفار در دست اجراست.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول