اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل خبر داد

بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب با حضور معاون رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: ایام‌الله دهه فجر امسال، تصفیه‌خانه فاضلاب بابل با حضور معاون ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب با حضور معاون رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال از ویژگی بی‌نظیری برخوردار است.
وی تصریح کرد: بنا به فرموده امام (ره) انقلاب ما پیروزی فوق تصور به دنبال داشت و امروز بعد از گذشت 33 سال به ارزش این بیان معجزه انگیز پی بردیم، زیرا آن روزی که انقلاب رخ داد دنیای غرب گمان نمی‌کرد این انقلاب روزی منتشر شود و تمام منطقه خاورمیانه و اروپا حتی به قلب آمریکا برسد.
فرماندار بابل اظهار داشت: این انقلاب به ثمر رسید چون انقلاب غربی نبود بلکه برگرفته از انقلاب الهی و معجزه قرن بود و مهم‌ترین دستاورد آن این بوده که مختص نظام اسلامی ما نشد بلکه همه نخبگان و مظلومان جهان به این انقلاب دل بسته‌اند.
مهدوی اذعان داشت: امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده است پس ضروری است امسال حضور ما در صحنه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بوده و با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برجسته‌تر اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال از اهمیت خاصی برخوردار است، بیان داشت: دهه فجر امسال را به گونه‌ای جشن می‌گیریم که بتوانیم علاوه بر تحول، در خود توانی ایجاد کنیم تا این تصور غلط دشمن را که در مقطعی با جنگ سرد، جنگ نیمه‌سخت و امروز هم با جنگ نرم برای نابودی کشور ایران به میدان آمده را نقش برآب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: داشتن برنامه‌ریزی دقیق همانند زمان انقلاب امری ضروری است، از مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم بدون در نظرگرفتن کمبودها و اعتبارات با تمام وجود در بهتر برگزار کردن این ایام کوشا بوده و از ظرفیت مردم استفاده کنند.
مهدوی تصریح کرد: تمام شهرداران، بخشداران و ادارات شهرستان موظف به آذین‌بندی حوزه خود بوده ضمن اینکه دستگاه‌هایی که در این ایام افتتاح پروژه دارند حتما این پروژه‌ها را در اختیار فرمانداری قرار دهند.
فرماندار بابل با اشاره به اینکه حضور مسئولان در مراسم غبارروبی مزار شهدا باید پررنگ‌تر باشد، اظهار داشت: از تمام روسای ادارات و کارکنان آنها تقاضا داریم در مراسم غبارروبی مزار شهدا حضور داشته باشند.
مهدوی از بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب بابل با حضور معاون ریاست جمهوری در ایام الله دهه فجر خبر داد.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول