اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 10 روز آتی

فاز دوم تصفیه‌خانه شرق اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: طی ده روز آینده و هم‌زمان با دهه فجر جاری فاز دوم تصفیه‌خانه شرق اصفهان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

فاز دوم تصفیه‌خانه شرق اصفهان افتتاح می‌شود
احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هفته هوای پاک از 25 دی‌ماه جاری آغاز شده است و تا ابتدای بهمن‌ماه جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در هفته هوای پاک اطلاع‌رسانی گسترده‌تری در حوزه برنامه‌های کاهش آلودگی هوا صورت می‌گیرد، اضافه کرد: طی این هفته برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در سطح شهر ارائه می‌شود و برخی از پروژه‌ها نیز در این زمینه در سطح استان افتتاح می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر مبارکه، راه‌اندازی آخرین سیستم غبار‌گیر فولاد‌سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و بخشی از سیستم غبار‌گیر ذوب‌آهن از پروژه‌های اجرایی در هفته هوای پاک است.
وی به افتتاح تابلوی نمایشگر ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرستان کاشان در هفته هوای پاک اشاره کرد و افزود: طی روز‌های آینده تعدادی تصفیه‌خانه فاضلاب در اصفهان افتتاح می‌شود و در حال حاضر تعدادی این تصفیه‌خانه‌ها آماده بهره‌برداری هستند.
لاهیجان‌زاده با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در اصفهان در روز‌های آینده تاکید کرد: طی ده روز آینده و هم‌زمان با دهه فجر جاری فاز دوم تصفیه‌خانه شرق اصفهان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آلودگی هوای اصفهان کنترل شده است، ادامه داد: هم‌اکنون بررسی‌های صورت گرفته در سطح استان حاکی از عدم وجود مشکل در راستای آلودگی هوا در سطح شهر است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان داشت: طی ماه گذشته اصفهان با پدیده اینورژن و تشدید آلودگی هوا مواجه شد و پدیده اینورژن و وارونگی دما به صورت معمول به ماه‌های آذر و دی اختصاص دارد و در حال حاضر مشکلی در این زمینه در اصفهان مشاهده نمی‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول