اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نوشهر خبر داد

تکمیل بانک اطلاعاتی اهالی فرهنگ و هنر در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از اجرایی شدن طرح تکمیل بانک اطلاعاتی اهالی فرهنگ و هنر در نوشهر خبر داد.

تکمیل بانک اطلاعاتی اهالی فرهنگ و هنر در نوشهر
حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: از همه اهالی فرهنگ و هنر نوشهر که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر دارای پرونده و یا تکمیل فرم بانک اطلاعاتی نیستند درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر مراجعه تا در اجرایی شدن این طرح ما را یاری رسانند.
وی افزود: تکمیل بانک اطلاعاتی اهالی فرهنگ و هنر، کمک به استعدادیابی در نوشهر است و این واقعیت وجود دارد که برخی از افرادی که شاید دارای توان بالا در زمینه‌های فرهنگ و هنر باشند شناسایی شده نیستند و با این سامانه می‌توانیم استعدادها را شناسایی کرده و از وجودشان استفاده لازم را ببریم.
توپاحیدری خاطرنشان کرد: وقتی اطلاعات کامل‌تری نسبت به گذشته از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان داشته باشیم راه دسترسی به این افراد نیز میسرتر است و در این راه می‌توانیم زودتر و بهتر برنامه‌ها و موارد نیاز به اطلاع‌رسانی را به این بزرگواران برسانیم.
این مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر دارای یک جایگاه ارزشمند و رفیع است، ابراز داشت: باید قدر این جایگاه را بدانیم و سعی کنیم از این همه توان در راه درست و ارائه اثر متعهدانه بهره ببریم، تلاش شود که چهره و سیمای زیبای فرهنگ و هنر هیچگاه خدشه دار نشود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تلاش برای گسترش فرهنگ و هنر ناب اسلامی را یک وظیفه اخلاقی و وجدانی عنوان کرد و بیان داشت: اهالی فرهنگ و هنر تلاش کنند تا احیاگر هنری باشند که دارای خلاقیت، نوآوری و حتی‌الامکان برگرفته از آموزه‌های دینی باشد، این نوع هنر هم فاخر است هم ستودنی و ما در نوشهر همواره شاهد هنرنمایی این گروه هنرمندان بودیم.
توپاحیدری تصریح کرد: نخستین جشنواره استانی هنرهای تجسمی فجر مازندران در نوشهر برگزار می‌شود و فراخوان آن در سراسر استان توزیع شده، این جشنواره در رشته‌های نقاشی، پوستر، سفال و سرامیک، خوشنویسی، کاریکاتور، عکس، تذهیب و نگارگری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اطلاعات تکمیلی و فرم فراخوان این جشنواره که هدفش کشف استعدادها و ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری منطقه، معرفی آخرین دستاوردهای هنری منطقه، ارتقای ارتباط میان هنرمندان است در وبلاگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به آدرسnowshahr.blogfa.com است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: 3223379-0191 شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تکمیل بانک اطلاعاتی اهالی فرهنگ و هنر نوشهر است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول