اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه سراج ساحل:

اجرای برنامه‌های فرهنگی بدون اعتبار نتیجه ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه سراج ساحل گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند کارها و فعالیت‎های فرهنگی بوده و اجرای برنامه‌های فرهنگی بدون اعتبار میسر نیست و نتیجه‌ای ندارد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی بدون اعتبار نتیجه ندارد
علی فقیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: شاخصه‎های ناتوی فرهنگی در واقع همان محتوای جنگ نرم است که دشمن برای عملیاتی کردن آنها از طریق جنگ نرم عمل می‎کند.
وی تصریح کرد: به عبارت دیگر گام عملیاتی دشمن در ناتوی فرهنگی جنگ نرم است که یکی از مهم‎ترین اقدامات و مبارزه با جنگ نرم نقش تبلیغات دینی است که نمایشگاه توانسته است گام خوبی را در این زمینه بردارد. 
 مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه سراج ساحل با اشاره به برپایی نمایشگاه صدر اسلام تا بیداری اسلامی در روستای فقیه حسنان دشتی گفت: جوانان روستای فقیه‌حسنان با کمترین امکانات بزرگترین کار فرهنگی و هنری را خلق کرده‌اند.
فقیه افزود: نمایشگاه بسیار جالب و بی‌نظیر بود که باید از این جوانان تقدیر و به آن‌ها آفرین گفت.
وی تصریح کرد: باید بخش فرهنگی ما به این مکان‌ها توجه ویژه‌ای کنند و به این کارهای فرهنگی اعتبارات خاصی را اختصاص دهند.
فقیه گفت: حضور در چنین مکان‌هایی انسان را دگرگون می‌کند زیرا در نمایشگاه مذکور تاریخ اسلام به نمایش گذاشته شده است و ما همه مسلمان هستیم و کسی که پا در این مکان می‌گذارد اشک از چشمانش جاری می‌شود.
وی افزود: من نمی‌خواهم که انتقادی داشته باشم ولی تاکید می‌کنم این عزیزان با هزینه‌های شخصی خود برای برپایی نمایشگاه اقدام کرده‌اند و باید بخش فرهنگی ما این جوانان را یاری و کمک کنند.
فقیه یادآورشد: این نمایشگاه کار بزرگ فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است و کار فرهنگی نیاز به اختصاص اعتبار دارد.
فقیه گفت: تدابیر روشنگرانه و روشن‌بینانه مقام عظمای ولایت در خصوص بداخلاقی‌های سیاسی شکل گرفته در دوران بعد از فتنه 88 اهداف دشمنان و فتنه‌گران را خنثی کرد.
وی افزود: حداقل هدفی که دشمنان از فتنه‌های اخیر دنبال می‌کردند جمود سیاسی و بی‌اعتنایی مردم بود که با آگاهی مردم و درایت تیزبینانه رهبری ناکام ماند.
مدیر مسئول سراج ساحل با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات بیان کرد: رسانه‌ها در شرایط کنونی نقش مهمی در فراهم کردن شرایط لازم برای حضور مردم در انتخابات دارند.
فقیه اظهار داشت: با مشارکت حداکثری مرد در انتخابات توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شده و عزتی دیگر برای ایران اسلامی رقم می‌خورد.
 انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول