اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد

اختصاص یک‌میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در مسکن مهر خلخال

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: یک‌میلیارد تومان اعتبار در سال آینده برای ساخت مدرسه در محل مسکن مهر خلخال تخصیص می‌یابد.

اختصاص یک‌میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در مسکن مهر خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار داشت: ساخت و ساز فضاهای آموزشی در محل‌های مسکن‌ مهر در تمام شهرستان‌ها مد نظر ماست که با اعتبار اختصاصی کلان این کار انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ساخت مدارس با توجه به اولویت‌های آموزشی هر منطقه یک نیاز جدی است، گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای مهم مسکن مهر خلخال فضای آموزشی در کنار فضاهای مسکونی مهر است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز مدارس و هوشمند سازی آن در سال جاری خبر داد و افزود: اعتبار لازم برای هوشمند سازی مدارس استان اردبیل پیش‌بینی شده که در شهرستان خلخال هوشمند سازی یک مدرسه خارج از نوبت انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان خلخال نیز محرومیت آموزش و پرورش  خلخال در حوزه اعتبارات را یادآور شد و  ابراز داشت: تخصیص اعتبارات و بودجه مناسب به ساخت فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس توجه بیش از پیش مسئولان استان را طلب می‌کند.
حجت‌الاسلام امیر رشتبری خاطرنشان کرد: در سال آینده 60 درصد اعتبارات آموزش و پرورش به حوزه تعمیر و تجهیز مدارس اختصاص می‌یابد که این گام مهمی در راستای محرومیت‌زدایی از مدارس است.
وی با تاکید بر توجه بیش از پیش مسئولان استان به حوزه آموزش خلخال خواستار اتمام سریع مدارس شبانه‌روزی خلخال و کلور و تحویل آن به دستگاه بهره‌بردار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول