اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

ساماندهی مراکز و خانه‌های بهداشت عشایری دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از ساماندهی مراکز و خانه‌های بهداشت عشایری دشتستان خبر داد.

ساماندهی مراکز و خانه‌های بهداشت عشایری دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر یک‌شنبه در نشست با مسئولان مراکز و خانه‌های بهداشت دشتستان اظهار داشت: تامین امکانات بهداشتی و تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی در نیمه دوم امسال با همکاری شبکه بهداشت در دشتستان پیگیری و اجرایی شده است.
وی افزود: با حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهد بهبود وضعیت مراکز و خانه‌های بهداشتی هستیم و در راستای حل مشکلات موجود اهتمام می‌ورزیم.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان در ارتباط با مشکلات و نواقصی که در بازدیدهای تیم سرپرستی از خانه‌های بهداشت مشاهده شده مطالبی بیان کرد و خواستار حل مشکلات موجود در مراکز شد.
کهن تصریح کرد: از سرپرستان می‌خواهیم که نظارت بهتر و بیشتری بر فعالیت‌های خانه‌های بهداشت زیرپوشش خود داشته باشند و بر حضور و غیاب به‌موقع پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی و بهورزان نیز نظارت کنند.
وی همچنین در مورد پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان و مزایای این طرح در پیشبرد اهداف وزارت بهداشت و درمان سخنانی بیان کرد.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان از ساماندهی مراکز و خانه‌های بهداشت عشایری دشتستان خبر داد و افزود: رسیدگی به امور بهداشتی عشایر امری لازم است و مناطقی که عشایر اسکان دارند بهورزان آن منطقه باید مراقبت‌های بهداشتی آنان را پیگیری و انجام دهند.
کهن بیان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی و جلب رضایت خاطر مردم مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت این شبکه است و همه باید در این مسیر گام بردارند.
معاون بهداشتی شبکه دشتستان نیز در مورد برنامه عملیاتی مراکز بهداشتی درمانی مطالبی را بیان کرد و آموزش‌های لازم در ارتباط با نحوه نوشتن برنامه عملیاتی مراکز را ارائه کرد.
مصیب برهان از سرپرستان مراکز خواست برای سال جدید برنامه عملیاتی مرکز بر همین اساس نوشته شود و مستندات برنامه عملیاتی در هر مرکز موجود باشد.
در ادامه مسئولان واحدهای ستادی انتظارات واحد خود را از مراکز بهداشتی درمانی بیان کردند و هرکدام گزارشی از فعالیت‌های واحد خود ارائه کردند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول