اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان تأکید کرد

ارتقای برنامه‌های روستایی و عشایری در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان بر تقویت و ارتقای برنامه‌های روستایی و عشایری در دهه‌فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد.

ارتقای برنامه‌های روستایی و عشایری در دهه‌فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی‌راد اظهار داشت: امید است با توجه به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با هفته وحدت و میلاد مبارک نبی‌اکرم برنامه‌های فرهنگی با محتوای غنی و نشاط‌آفرین با مشارکت روستاییان در مناطق روستایی و به ویژه در میان اهل سنت برگزار شود.
وی با اشاره به آغاز امامت حضرت ولی عصر همزمان با نخستین روز از دهه فجر، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت این روز با رویکرد بررسی جایگاه ولایت و رهبری در زمان غیبت پیش‌بینی شده است.
فرماندار نهبندان همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: برنامه‌های دهه‌فجر امسال می‌تواند بستر مناسبی در آگاه‌سازی مردم برای حضوری پر شور در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.
شرافتی افزود: باید از فرصت دهه‌فجر و همزمانی آن با برگزاری انتخابات استفاده شود و برای شرکت و برای حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات به‌عنوان مشارکت حداکثری فرهنگ‌سازی شود.
وی تاکید کرد: حضور مردم در صحنه جامعه و مشارکت در مسائل مختلف و حساس نظام به ‌ویژه برگزاری انتخابات، نقش کلیدی و تعیین کننده و پشتوانه‌ای قوی برای نظام اسلامی است.
فرماندار نهبندان گفت: اصل حضور مردم در انتخابات مهم‌ترین موضوع در برگزاری انتخابات است که همواره باید مورد توجه باشد.
شرافتی‌راد افزود: پیوند دادن مناسبت‌هایی همانند هفته وحدت و دهه‌فجر انقلاب اسلامی و برگزاری هرچه بهتر آنها می‌تواند گرمابخش حضور مردم در انتخابات مجلس باشد.
وی با اشاره به 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: 22 بهمن نتیجه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردم آزاداندیش ایران است و در این روز امیدی در دل مظلومان و محرومان جهان روشن شد که امروز پس از سال‌ها شاهد استمرار حرکت‌ها در بیداری مردم مسلمان منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران هستیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول