اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دو فینال در قیروکارزین صورت گرفت

پایان مسابقات ورزشی مدارس راهنمایی عشایری فارس

خبرگزاری فارس: چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی مدارس راهنمایی عشایری فارس که به میزبانی قیروکارزین برگزار شد با انجام دو فینال به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات ورزشی مدارس راهنمایی عشایری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی مدارس راهنمایی عشایری استان فارس که در دو رشته والیبال و فوتسال به میزبانی قیروکارزین از دو روز قبل آغاز شده بود با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی و مشخص شدن تیم‌های اول تا چهارم به کار خود پایان داد.
این مسابقات با شرکت هشت تیم از مدارس راهنمایی عشایری سراسر استان فارس برگزار شد که در رشته فوتسال و در دو گروه چهار تیمی در گروه یک تیم‌های شهید مفتح فراشبند، تیز هوشان حکیم جهانگیرخان قشقایی، صدرای شیراز، استاد شهریار قیروکارزین و شهدای زاهدشهر فسا حضور داشتند و گروه دوم را تیم‌های شهیدان نجیبی کازرون، امام خمینی (ره) نورآباد ممسنی، شهید باهنر داراب و شهید بهشتی شیراز تشکیل می‌دادند.
از این دو گروه تیم استاد شهریار قیروکارزین و شهید مفتح فراشبند تیم‌های اول و دوم گروه یک و شهیدان نجیبی کازرون و شهید بهشتی شیراز تیم‌های اول و دوم گروه دو بودند که چهار تیم برتر را تشکیل دادند.
در نهایت تیم‌های استاد شهریار قیروکارزین و شهید مفتح فراشبند به دیدار فینال رسیدند که نتیجه بازی را پس از تساوی یک بر یک دو تیم ضربات پنالتی مشخص کرد و در نهایت شهید مفتح فراشبند با نتیجه چهار بر سه استاد شهریار قیروکارزین را شکست داده و قهرمان مسابقات فوتسال شد و در دیدار رده‌بندی نیز شهید بهشتی شیراز با شکست شهیدان نجیبی کازرون مقام سوم را کسب کرد.
به گزارش فارس، در رشته والیبال این تیم امام خمینی (ره) نورآباد ممسنی بود که با شکست شهید مفتح فراشبند در فینال قهرمان رشته والیبال شد و مقام سومی را شهید بهشتی شیراز با شکست شهیدان نجیبی کازرون در دیدار رده‌بندی کسب کرد.
این مسابقات با اجرای مراسم اختتامیه و اهدای مدال و جوایز تیم‌های برتر در قیروکارزین به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ص30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول