اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان:

وجود 50 کیلومتر راه عشایری صعب‌العبور در دلفان

خبرگزاری فارس: فرماندار دلفان گفت: 50 کیلومتر راه عشایری صعب‌العبور در دلفان وجود دارد.

وجود 50 کیلومتر راه عشایری صعب‌العبور در دلفان
حجت الله نصیری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان اظهار داشت: 40 درصد راه‌های روستایی و عشایری شهرستان دلفان آسفالت هستند، که این میزان 70 درصد از جمعیت روستایی شهرستان دلفان را با توجه به تراکم جمعیتی از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌کند.
نصیری‌پور با بیان اینکه در سال گذشته 100کیلومتر پروژه زیرسازی محورهای روستایی در قالب 16پروژه با 4میلیارد تومان اعتبار شروع و تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسند، تصریح کرد: در سال‌جاری نیز 57 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 28 میلیون تومان اعتبار در قالب نهضت آسفالت شروع شده که تا به حال 15کیلومتر آن انجام و مابقی تا پایان سال‌جاری انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: شهرستان دلفان دارای 108کیلومتر راه بین شهری است، که تمام آنها آسفالت شده است.
 نصیری‌پور یادآورشد: از مجموع یک هزار و 150کیلومتر طول راه‌های ارتباطی شهرستان دلفان 450کیلومتر آن آسفالت،300کیلومتر زیرسازی شده،100کیلومتر در حال زیرسازی و300 کیلومتر مانده به صورت خاکی و مالرو است.
وی از پیشرفت 90درصدی قطعه اول پروژه چهار خطه نورآباد ـ خرم‌آباد با اعتبار اولیه 3 میلیارد تومان به طول شش کیلومتر و آماده آسفالت خبر داد و افزود: قطعه دوم از پارک جنگلی تا کمربندی به طول دو کیلومتر با 12میلیارد ریال نیز در مرحله شروع است.
نصیری‌پور همچنین از اتمام کار کمربندی نورآباد ـ‌ هرسین به طول 11کیلومتر با اعتبار تمام شده 6 میلیارد تومان خبر داد.
فرماندار دلفان بابیان این مطلب که پروژه چهار خطه نورآباد ـ هرسین در دست مطالعه بوده و در صورت موافقت وزارت راه و ترابری اجرایی می‌شود، اظهار داشت: امسال دو پروژه آسفالت محورهای روستایی (چشمه کوزان و مسیرهای خاوه شمالی وزلوا...)با اعتبار 12 هزار و 500میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/غ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول