اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 4 هزار برنامه در زنجان به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 4 هزار برنامه مختلف در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 4 هزار برنامه در زنجان به مناسبت دهه فجر

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: رسالت مردم در جامعه اسلامی اکنون فراتر از مرزهای کشور است و حرکت و گفتمان انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف جهان از سوی مردم پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه اوج حرکت‌های مردم در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: عظمت انقلاب اسلامی باید با توجه به شعارهای آن پاس داشته شده و اندیشه توحیدی، الهی امام خمینی (ره) در جامعه گسترش یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از اهداف برنامه‌های دهه فجر برشمرد و افزود: پس از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی مردم متدین و غیور انقلاب اسلامی با تاسی از وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همواره در صحنه حضور دارند.

وی از برگزاری 56 جلسه ستادی و کمیته‌های تخصصی استانی خبر داد و افزود: تا کنون 150 جلسه ستادی و کمیته‌های تخصصی در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه برگزار شده است.

حسینی با اشاره به بیداری اسلامی در سطح خاورمیانه، شمال آفریقا، یمن، جنبش‌های دانشجویی و وال‌استریت در اروپا و آمریکا تصریح کرد: دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند، که این امر ویژگی‌های انقلاب اسلامی را برجسته کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پس از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی نیز با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برنامه‌های ویژه‌ای در استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 21 کمیته در سطح استان تشکیل شده است، یادآور شد: ترویج و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفظ و اعتلای هویت اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، افزایش امید و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلابی و گسترش مشارکت عمومی از اهداف برگزاری این کمیته‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود، افزود: این راهپیمایی با شکوه در شهر زنجان از دو بخش آغاز و در میدان انقلاب به پایان می‌رسد.

حسینی با بیان اینکه بخش شرقی راهپیمایی مردم زنجان از ابتدای بلوار آزادی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: از بخش غربی مردم از چهار راه امیر کبیر تا میدان انقلاب در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیانیه و قطعنامه راهپیمایی در پایان این برنامه قرائت می‌شود، افزود: هنوز سخنران این روز در شهر زنجان مشخص نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از آتش‌زدن پرچم استکبار از جمله آمریکا و انگلیس در 22 بهمن خبر داد و بیان داشت: اجرای سرود توسط 1357 دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی از گلباران و عطرافشانی مزار شهدا همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: با فرارسیدن یوم‌الله 12 بهمن، سالروز ورود بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و بیعت همه جانبه امت حزب‌الله و مسئولان با آرمان‌های مقدس بنیانگذار نظام و میثاق با روح بلند شهدای گرانقدر انقلاب و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

حسینی بیان داشت: ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 12 بهمن این مراسم در مسجد آیت‌الله طالقانی واقع در خیابان حافظ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان این مراسم گلباران مزار شهدای بالا توسط مسئولان و مردم صورت می‌گیرد، افزود: زنگ انقلاب نیز در مدارس استان به صدا درمی‌آید.

اوت‌های پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول