اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیر روابط عمومی مرکز زنجان

ویژه برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی مرکز زنجان ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه اشراق زنجان را اعلام کرد.

ویژه برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای مرکز زنجان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان حسن رضایی اظهار داشت: در شبکه اشراق ویژه برنامه زنده شبانگاهی عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است  که هر شب در ایام دهه فجر از شبکه استانی سیمای مرکز زنجان بصورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه، برنامه‌ای شبانگاهی است که به زبان آذری و به صورت جشن و با آیتم‌های شاد و متنوع به بازخوانی ایام انقلاب در استان زنجان می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه و تولید مجموعه مستند گزارشی دستاوردهای 33 ساله انقلاب در شبکه استانی سیمای مرکز زنجان اشراق را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر خواند و افزود: این  مجموعه مستند گزارشی هفت قسمتی است که در هر قسمت به دستاوردهای نظام اسلام اسلامی در طول 33 سال در یکی از شهرستان‌های استان زنجان می‌پردازد.

وی افزود: صبح انقلاب ویژه برنامه شهرستان‌های استان زنجان است که در طول دهه فجر از شبکه استانی اشراق پخش می‌شود.

رضایی ادامه داد: صبح انقلاب برنامه‌ دیگری است که در ایام دهه فجر هر روز به صورت زنده در یک شهر اجرا می‌شود، اجرای نمایش‌های طنز، سرودهای انقلابی، موسیقی محلی، مسابقه، دعوت از قهرمانان و نخبگان و گفت‌وگو با مسئولان از آیتم‌های این برنامه است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های زنده سلام زنجان صبحگاهی، برنامه زنده 45 دقیقه مردم و مسئولان و راهیان نور نیز به موضوع دهه فجر می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی از پخش ویژه برنامه یاز گلدی در رادیو زنجان خبر داد و افزود: این ویژه برنامه انعکاس حضور پر شور مردم در راهپیمایی‌ها و اتحاد و همدلی مردم را به سمع مخاطبان می‌رساند و 22 بهمن را نماد پیروی مردم از ولایت فقیه با تکیه بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص)خاطر نشان می‌سازد.

وی گفت: قدردانی از اقشار مختلف مردم، محکومیت استبداد، استعمار، استثمار و زور مداری‌ها در غالب گزارش، سروردها و ترانه‌های انقلابی، مهمان، آنونس، شهدای انقلاب، پیام ائمه جماعات، پیام ورزشکاران و هنرمندان برای حضور در راهپیمایی از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

رضایی با بیان اینکه برنامه یک آسمان ستاره از دیگر برنامه‌های رادیویی مرکز زنجان است یاد آور شد: یک آسمان ستاره به معرفی شهدای انقلاب اسلامی در زنجان، بررسی اخلاق فردی و اجتماعی شهدا و آگاهی بخشی به اقشار مردم می‌پردازد که در چهار قسمت تهیه و تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام مبارک دهه فجر ویژه برنامه آوا و نوا نیز از رادیو زنجان بخش می‌شود، ادامه داد: معرفی آواها و نواهای محلی با مضمون انقلاب اسلامی از آیتم‌های اصلی این ویژه برنامه است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمایی مرکز زنجان گفت: ویژه برنامه آنا یوردوم نیز از جمله برنامه‌های ویژه این ایام است که به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در روستا‌های استان می‌پردازد و خدمات  فرهنگی انقلاب اسلامی در روستاهای استان و میزان پایبندی مردم روستاهای استان به آرمان‌های انقلاب مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: فجر آخشاملاری از دیگر برنامه‌های به زبان محلی است و قسمت‌هایی از آن  به مسائل استقلال، آزادی، خوداتکائی، امید واری و همدلی از شعارهای انقلاب اسلامی، روز شمار تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرات انقلاب، ادبیات انقلاب، غزل حماسه، شعر نو و مضامین جدید، ثمرات انقلاب اسلامی در استان، معرفی هنرمند استان، آشنایی با فعالان و حاضران در صحنه‌های مختلف انقلاب اختصاص دارد.

رضایی افزود: نمایش‌ها بر اساس زندگی و نحوه شهادت شهدای انقلاب نوشته شده، بخش داستانی این برنامه در خصوص اتفاقات و رخدادهای اوایل انقلاب در زنجان بوده، مسابقه تلفنی و پیامکی در خصوص شکل گیری و ریشه‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: واحد اطلاعات و اخبار مرکز زنجان نیز برای دهه فجر برنامه‌هایی با محوریت دستاوردهای نظام در 33 سال گذشته و عدالت محوری تولید و پخش می‌کند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خاطر نشان کرد: واحد تفسیر هم برنامه‌هایی با عنوان انقلاب اسلامی و مردم، نقش مردم در پیروزی انقلاب، نقش امام و مرجعیت و مردم سالاری دینی را در دست ساخت و تولید دارد.

وی اذعان داشت: در باشگاه خبرنگاران جوان نیز مستندی با عنوان روزشمار در خصوص رویدادهای دهه فجر و گزارش‌هایی هم با عنوان دستاوردهای انقلاب، نقش رهبری در انقلاب اسلامی، سرود انقلاب و آلبوم انقلاب در دست ساخت دارد که در ایام دهه فجر از شبکه اشراق پخش می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه پخش گفت‌وگوی ویژه خبری نیز از بخش‌های خبری ساعت 20 در همین ایام به این موضوع اختصاص دارد، گفت: همه برنامه‌های روزانه مرکز به فراخور مخاطب در برنامه‌ها به موضوع دهه فجر می‌پردازند.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول