اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

تمرکز برنامه‌های دهه فجر بر روی نسل جوان است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: تمرکز برنامه‌های دهه فجر بر روی نسل جوان است.

تمرکز برنامه‌های دهه فجر بر روی نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته‌های اجرایی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بخش آبپخش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر، دهه ارج نهادن بر ارزش‌ها و تکریم گفتمان انقلاب اسلامی است و باید به بهترین نحو مراسم این دهه اجرا شود.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: در دهه فجر باید بار دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل گرامی داشته شده و با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

موسوی اذعان داشت: در برنامه‌های بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران باید تمرکز برنامه‌ها را بر حضور نسل جوان معطوف کنیم، تا بتوان به واسطه حضور جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی در این برنامه‌ها، زمینه آشنایی ایشان با فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: شهرداری آبپخش همانگونه که در تمامی برنامه‌های مناسبتی در طول سال مشارکت داشته و زمینه اجرای برنامه‌ها را به نحو مطلوب فراهم آورده است، در ایام‌الله 22 بهمن نیز با حضور در برنامه‌های سالروز بزرگداشت انقلاب اسلامی زمینه را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها فراهم خواهیم ساخت.

این مسئول بیان داشت: تزئین شهر با نصب پرچم، پلاکارد، بنر و ... از اقدامات شهرداری آبپخش برای سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و زمینه را برای تزئین هر چه بهتر شهر مهیا خواهیم ساخت.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: شهر آبپخش به دلیل موقعیت ممتاز جغرافیایی که دارد در دید همگان است و باید بهترین تزئین را در سطح شهر ایجاد و نمای درخور شأن مردم آبپخش را در این ایام فراهم آوریم.

موسوی ابراز داشت: در روزهای گذشته شاهد نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی در سراسر بلوار انقلاب و پرچم‌های بزرگ در پنج نقطه از شهر آبپخش بوده‌ایم.

وی به خرید 500 پرچم جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در روزهای گذشته شاهد خرید 500 پرچم جمهوری اسلامی توسط شهرداری آبپخش بوده‌ایم و این پرچم‌ها روز راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آبپخشی توزیع خواهد شد.

شهردار آبپخش تصریح کرد: در روز راهپیمایی همانند سال‌های گذشته اقدام به نظافت مسیر‌های منتهی به راهپیمایی می‌کنیم و شرایط مطلوب حضور شهروندان آبپخشی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه را فراهم می‌کنیم.

موسوی گفت: مردم آبپخش در اوج برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در روز 22 بهمن، به لطف بیداری و بصیرت اسلامی با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب اسلامی خواهند دمید و حرکت انقلاب اسلامی را تقویت خواهند ساخت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول