اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان:

جام رسانه‌ها را به مناسبت دهه فجر برگزار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان گفت: جام رسانه‌ها به مناسبت دهه فجر در روز جمعه همین هفته در شهرضا برگزار می‌شود.

جام رسانه‌ها را به مناسبت دهه فجر برگزار می‌کنیم
سیمین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های دارت جام رسانه یادواره شهید علیرضا هاشمی در روز جمعه 14 بهمن‌ماه سال‌جاری در شهرستان شهرضا برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان ادامه داد: نفرات برگزیده این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که در گرمسار برگزار می‌شود اعزام می‌شوند، این رقابت‌ها در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و پیش‌بینی می‌کنیم در حدود 80 نفر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی هم‌چنین به فعالیت‌های برگزار شده این کمیته در طی ماه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: رقابت‌های دارت استان اصفهان را پس از حدود چهار سال وقفه برگزار کردیم.

مرادی ادامه داد: هم‌چنین انتصاب آقای صدرایی را به عنوان رئیس کمیته دارت استان اصفهان داشتیم، هم‌چنین کلاس‌های مختلف آموزشی را در پنج پایگاه شهر اصفهان برگزار کردیم.

نایب رئیس کمیته دارت استان اصفهان اضافه کرد: در بخش استعدادیابی در سه رده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در حال فعالیت هستیم.

وی هم‌چنین افزود: حسین اعرابی از استان اصفهان به تیم ملی دارت دعوت شده و بازیکنان تیم ملی تنها از چهار بازیکن تشکیل شده و حضور این بازیکن اصفهانی در تیم ملی نشان‌ دهنده این است که این کمیته بسیار خوب فعالیت داشته.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول