اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

محوریت برنامه‌های دهه فجر باید تبیین دستاوردهای انقلاب باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر، محوریت برنامه‌های مختلف ایام‌الله دهه فجر را تبیین دستاوردها و اهداف والای انقلاب ذکر کرد.

محوریت برنامه‌های دهه فجر باید تبیین دستاوردهای انقلاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در دیدار مسئولان و بسیجیان شهرستان اهر با امام جمعه این شهرستان، رکن اصلی انقلاب اسلامی را مردم و رهبری ذکر کرد و افزود: با تدارک برنامه‌های متنوع و متناسب با سلایق قشر جوان سعی شده اهداف والای انقلاب و امام راحل(ره) را با ساز و کارهای مناسب و عملی به نسل جدید منتقل کنیم و ارتباط نسل اول انقلاب را با نسل سوم پیوند دهیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و امام راحل است که باید با برنامه‌های مناسب در طول ایام دهه فجر خاطرات دوران انقلاب شکوهمند اسلامی در یادها زنده شود.

این مقام مسئول، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بیشتر می‌گذرد، عزت و عظمت همچنین اقتدار نظام اسلامی بیشتر نمایان می‌شود.

وی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و اطاعت از رهبری ذکر کرد و افزود: امروز نیز ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب با تبعیت از مقام معظم رهبری، ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

فرماندار اهر در ادامه تاکید کرد: ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی نظیر 32 سال گذشته، امسال نیز با حضور به یادماندنی و حماسی در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن بار دیگر امید دشمنان را به یأس مبدل خواهند کرد.

صدیقی، از اجرای 70 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در طول ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: از این برنامه‌ها بالغ بر 30 برنامه مربوط به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در مناطق شهری و روستایی است.

فرماندار اهر همچنین به اجرای برنامه‌های مختلف در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته روستایی آنان نیز همسان با اجرای برنامه مختلف در سطح شهر، در روستاها نیز ایام شکوهمند اسلامی را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول