اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی خانه فرهنگی جوانان در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور پروژه خانه فرهنگی جوانان در استان زنجان و در ایام مبارک دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی خانه فرهنگی جوانان در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری برای کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی جوانان 2 میلیارد تومان است، اظهار داشت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد نیز از محل اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه چهار نوع پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی، بهره‌برداری از ده‌ها پروژه ستاد عمران روستایی و بهره‌برداری از ده‌ها پروژه عمران شهری به ویژه راه تهم ـ چورزق، راه فرودگاه و مسکن مهر از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر به شمار می‌رود.
استاندار زنجان با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ـ ورزشی بانوان با عنوان فرهنگسرای کوثر کلنگ‌زنی می‌شود، اضافه کرد: این فرهنگسرا به صورت سالن چند منظوره مختص بانوان محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قبل از سفر دور چهارم ریاست جمهوری به استان زنجان یک سفر مستقل به منظور افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها صورت می‌گیرد، ادامه داد: در حال حاضر شش پروژه برجسته در استان وجود دارد که در این سفر مستقل افتتاح می‌شود.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی به منظور دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان باید به آمادگی کامل برسند، تصریح کرد: در حال حاضر زمان دقیق سفر مشخص نیست.
وی با اشاره به اینکه در دور چهارم سفر ریاست جمهوری 15 مصوبه برای استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: محور اصلی این سفر رفع موانع و مشکلات مصوبات سفرهای قبلی است.
استاندار زنجان با بیان اینکه آمادگی و برنامه‌ریزی مسئولان در زمینه دیدارهای مردمی رئیس جمهور و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد، اضافه کرد: حضور وزیران و تصمیمات آن‌ها در مصوبات آینده موثر است.
وی همچنین در زمینه پیشنهادات ارائه شده توسط مسئولان اجرایی اظهار داشت: برخی از پیشنهادات پختگی لازم را نداشتند و باید دوباره بررسی شوند.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه واحد پروپیلن استان زنجان سرمایه‌گذار ندارد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری شرکت ملی پتروشیمی در این واحد تولیدی از جمله پیشنهادات در دور چهارم سفر به شمار می‌رود.
وی همچنین در بخشی از سخنان خود در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان خاطر نشان کرد: هدف دشمن ایجاد وحشت در میان دانشمندان و جلوگیری از اقدامات آن‌ها است.
استاندار زنجان با بیان اینکه ریختن خون شهدا موجب جوش و خروش در اهداف سایر دانشمندان است، ادامه داد: با وجود این ترورها دانشمندان کشور در مسیر خود با صلابت پیش می‌روند.
وی با تاکید بر اهداف دشمن و هدف‌گذاری آن‌ها در تخریب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در آغاز انقلاب اسلامی نیز ترورهای وسیعی توسط منافقین در کشور صورت گرفت.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه هدف دشمنان از بین بردن حامیان انقلاب اسلامی ایران و جلوگیری از موفقیت‌های علمی است، تصریح کرد: امروز نیز هدف آن‌ها تضعیف علمی کشور و جلوگیری از پیشرفت‌های هسته‌ای است.
وی با تاکید بر اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از نظر عملیاتی و تاکتیکی ساده و مقدماتی بوده است، خاطر نشان کرد: این ترورها بیانگر ترس و وحشت دشمن از پیشرفت‌های ایران است.
استاندار زنجان اضافه کرد: این ترورها موجب استحکام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
انتهای پیام/ی10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول