اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون حوزه علمیه امیرالمؤمنین برگزار کرد

اردوی فرهنگی زیارتی قم جمکران و دیدار مراجع تقلید

خبرگزاری فارس: اردوی فرهنگی زیارتی قم جمکران و دیدار مراجع عظام تقلید ویژه ائمه جماعات، مدیران و اعضای فعال کانون‌های فرهنگی مساجد استان تهران برگزار شد.

اردوی فرهنگی زیارتی قم جمکران و دیدار مراجع تقلید
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کانون حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برای ائمه جماعات، مدیران و اعضای فعال کانون‌های فرهنگی مساجد، اردوی فرهنگی‌ـ زیارتی قم جمکران و دیدار مراجع و علماء را برگزار ‌می‌کند.
سایت جامعه علمیه امیرالمؤمنین (ع) در مصاحبه با حجت‌الاسلام و المسلمین متولی، مدیر اجرایی اردوی فرهنگی‌ـ زیارتی قم به تشریح برنامه‌های این اردو پرداخت.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد متولی، در مورد زمان برگزاری این اردو اظهار داشت: کانون حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، اردوی دو روزه فرهنگی‌ـ زیارتی قم جمکران و دیدار مراجع و علماء را به صورت رایگان برای مدیران و ائمه محترم جماعت 762 کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در روزهای پنج شنبه و جمعه 20 و 21 بهمن ماه برگزار می‌کند و محل اقامت این اردو در مجتمع فرهنگی هنری یاوران مهدی (عج)، در جوار مسجد مقدس جمکران است.
مدیر اجرایی اردوی فرهنگی ـ زیارتی قم در تشریح جزئیات برنامه‌های این اردو گفت: شرکت کنندگان در اردو، ظهر روز پنج‌شنبه، 20 بهمن ماه سال جاری در درس اخلاق حضرت آیت الله جوادی آملی (مدظله العالی)، استاد تفسیر قرآن کریم و بعد از آن در نماز جماعت حرم مطهر حضرت معصومه (س) شرکت خواهند کرد. در بعد از ظهر همان روز دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله العالی) برنامه‌ریزی شده است که شرکت کنندگان از بیانات گهر بار مرجع تقلید جهان تشیع بهره کافی را خواهند برد.
وی در ادامه افزود: شرکت در دعای کمیل مسجد جمکران، برگزاری نشست علمی برای تبادل نظر و همفکری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و استفاده از اساتید حوزه علمیه برای پاسخگویی به سئوالات اعتقادی، اخلاقی و ...، شرکت در دعای ندبه مسجد جمکران در صبح روز جمعه، شرکت در نماز جمعه حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بازدید از موزه حرم مطهر از دیگر برنامه‌هایی است که برای این اردو در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام و المسلمین متولی در انتهای مصاحبه با اشاره به هدف این اردو ابراز داشت: هدف از اجرای این اردو دیدار با مراجع بزرگوار تقلید و علما و همچنین زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، شرکت در برنامه های مسجد مقدس جمکران به منظور تقویت روحیه معنوی مدیران و اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران است.
این گزارش حاکی است، مهلت ثبت نام در این اردو تا اول بهمن ماه (به شرط تکمیل ظرفیت) تعیین شده است و اعضای محترم کانون‌ها می‌توانند برای ثبت نام به مدیر کانون فرهنگی هنری و یا امام جماعت مسجد خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول