اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای عملیاتی شدن امنیت پایدار در مناطق مرزی در حوزه توسعه مشارکت مردمی، شورای سیاستگذاری و هماهنگی آموزش و پرورش مناطق مرزی تشکیل می‌شود.

شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین شربت‌دار ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این شورا به‌ عنوان یک کارگروه تخصصی باید در استان‌های مرزی مانند خراسان‌جنوبی مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان‌های مرزی ویترین نظام جمهوری اسلامی هستند باید در همه مسائل از جمله بخش فرهنگی سرآمد باشند.
معاون سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش به رونمایی از سند تحول آموزش و پرورش در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این سند به‌ عنوان یکی از اسنادی است که افق آموزش و پرورش را تا سال 1404 مشخص می‌کند و امروز این سند به‌ عنوان راهنمای این وزارتخانه در تمام بخش‌ها مدنظر است.
 
*باید در راستای عملیاتی شدن سند تحول آموزش و پرورش گام برداشت
شربت‌دار افزود: از ادارات آموزش و پرورش در استان‌ها انتظار داریم که در راستای تحقق اهداف این سند گام بردارند چرا که این کار در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری است که تحول در آموزش و پرورش را ضروری می‌دانستند.
وی اظهار داشت: باید هر استان کشور یک برنامه راهبردی برای عملیاتی شدن مفاد این سند به مرکز ارائه دهد.
معاون سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش به اجرای طرح 3-3-6 در آموزش و پرورش و نگرانی برخی از والدین از اجرای این طرح جدید اشاره کرد و گفت: باید برای تغییر نگرش افراد در مورد آموزش و پرورش کار اساسی انجام داد.
شربت‌دار به تعطیلی پنج‌شنبه مدارس در کشور اشاره کرد و گفت: پنج‌شنبه‌ها روز خانواده و تربیت نامگذاری شده است و باید برای این روز نیز برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.
وی ادامه داد: پنج‌شنبه‌ها باید مدارس در اختیار مردم قرار داده شود تا با برنامه‌ریزی مورد استفاده بهینه خانواده‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول