اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری موزه عبرت

نمایشگاه "خورشیدهای بی‏غروب" در آبسرد گشایش می‏یابد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه "خورشیدهای بی‏غروب" با همکاری موزه عبرت هم‏زمان با دهه فجر در آبسرد گشایش می‏یابد.

نمایشگاه "خورشیدهای بی‏غروب" در آبسرد گشایش می‏یابد
شهردار آبسرد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب به منظور تجربه حس حقیقی روزهای تلخ زمان طاغوت و محک زدن بر بهای سنگین جنس آزادی امروز ایران اسلامی دایر شده است.
عبدالله متولی ادامه داد: برنامه‏های دهه فجر امسال باید باشکوه‏تر از سال‏های گذشته برگزار شود.
وی ادامه داد: دهه مبارک فجر یادآور عظمت ملت، خون پاک شهدا، شجاعت امت اسلامی، ایثارگری فرزندان غیور انقلاب و تدابیر امام راحل عظیم‏الشأن (ره) است.
متولی اضافه کرد: از این‌رو، سعی و کوششی وافر در راستای حفظ و صیانت از ارزش‏های ناب و مقدس این دهه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گلگون‏کفن از وظایف همه افراد حاضر در میهن اسلامی است.
شهردار آبسرد با اشاره به ارزش‏های والای موزه "عبرت" ‏خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد با همکاری مسئولان موزه عبرت ایران، نمایشگاهی تحت عنوان خورشیدهای بی‏غروب را برپا می‏کند.
وی تصریح کرد: این مهم در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش‏های بی‏بدیل انقلاب و نکوداشت پیشگامان انقلاب اسلامی در ایام‏الله دهه فجر برگزار می‏شود.
متولی اضافه کرد: این نمایشگاه گذر و نظری بر موزه عبرت ایران و نمایش شرایط محلی دارد که تا واپسین روزهای حکومت ننگین ستم‏شاهی محبس و شکنجه‏گاه فرزندان انقلاب بود.
شهردار آبسرد افزود: آزادمردان و شیر زنانی که آن دوره شکنجه شدند، جرمشان تنها و تنها عدالت‏خواهی، آزادی و رهایی سرزمین مادری از سنگینی ستم حکومت شاهنشاهی و خروج از آلت دستی بیگانگان بود.
وی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب در شهر آبسرد گفت: این نمایشگاه از روز 12 بهمن تا 22 این ماه در سالن علی‌ابن‌ابیطالب (ع) برگزار می‏شود.
متولی ادامه داد: ساعات اداری نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب برای بازدید دانش‏آموزان، دانشجویان، کارمندان و ساعات عصر نیز برای بازدید عموم اختصاص یافته است.
شهردار آبسرد، قلم را ناتوان از توصیف وقایع تلخ زندان‏های مخوف رژیم ستم‏شاهی خواند و افزود: قلم از توصیف تمامی آنچه در درون "زندان کمیته مشترک" که اکنون به موزه عبرت تبدیل شده، ناتوان است.
وی ادامه داد: از این‌رو، باید برای درک حس حقیقی آن روزهای تلخ و محک زدن جنس آزادی امروز و بهای سنگین آن از نزدیک نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب مورد بازدید همگان قرار گیرد.
متولی با تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم والای انقلاب به نسل جوان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای مردم فهیم و نسل جوان شهرستان دماوند و شهر آبسرد است.
شهردار آبسرد تصریح کرد: امیدوارم بخشی از تاریخ سراسر حماسه مردمان این مرز و بوم اسلامی و جنایات حکومت ننگین طاغوت با زبان بی‏زبانی برای آگاهی بیشتر نسل امروز انقلاب در این نمایشگاه تبیین شود.
آبسرد اضافه کرد: مدیران مدارس و مسئولان نهاد‏های مختلف می‏توانند برای بازدید پرسنل و دانش‏آموزان از این نمایشگاه به واحد روابط عمومی این شهرداری مراجعه یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏های 5-76374231 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ح10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول