اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر نیشابور:

کمیته‌های دهه فجر نیشابور ‌برنامه‌های خود را ارائه کنند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نیشابور گفت: تا امروز جز کمیته کار و کارگری، هیچ کمیته‌ای، ‌برنامه‌های خود را به ستاد گزارش نکرده است و ضروری است هر چه سریع‌تر این برنامه‌ها ارائه شود.

کمیته‌های دهه فجر نیشابور ‌برنامه‌های خود را ارائه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام سید محمد ساجدی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان  اظهار داشت: این در حالی است که دبیرخانه در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل و اعضای کمیته‌های این ستاد مشخص شده است و باید تمام کمیته‌ها برنامه‌های خود را به ستاد معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی ادارات هنوز برای ستاد، نیرو معرفی نکردند و تعداد اندکی هم که نیرو معرفی کردند، هنوز به دبیرخانه نیامدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز افزود: همه دستگاه‌های اداری موظفند در برگزاری جشن‌های دهه فجر به‌عنوان رویداد بزرگ انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

ابراهیم جدکاره افزود: جشن‌ها باید با رویکرد مردمی و با هدایت و نظارت کمیته‌های شکل گرفته ستاد، برگزار شود.

وی با جدیت از اعضای حاضر در جلسه خواست گزارش کارهای انجام شده کمیته خود را ارائه کنند.

محمدیوسف سپهری‌راد معاون اداره‌کل استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور و رئیس کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر هم با اشاره به اینکه نیرو برای ستاد دهه فجر معرفی و مأمور به خدمت شده است، وعده داد به‌زودی برنامه‌های این اداره به ستاد معرفی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و عضو شورای فرهنگ عمومی نیشابور، نیز افزود: ستاد دهه فجر در این ناحیه و حوزه‌های مقاومت وابسته تشکیل شده است و مصوبات آن به زودی به ستاد اعلام می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد عنایت، رویکرد برنامه‌های تدارک دیده بسیج را خودجوش و مردمی بودن توصیف کرد.

سرهنگ محمدحسن امیری فرمانده انتظامی و مسئول کمیته امنیت ستاد دهه فجر نیشابور نیز تاکید کرد: با توجه به حساسیت‌های انتخابات، ادارات و نهادها، تجمعات و سخنران‌های مراسم‌های مهم خود را قبل از برگزاری به این نیرو اعلام کنند تا تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

همچنین رئیس مرکز تربیت معلم پسران دانشور نیشابور گفت: وظیفه ادارات است که در این ایام نسبت به معرفی شخصیت امام راحل اقدام شود.

مهدی غرویان به ستاد دهه فجر پیشنهاد داد: از اشخاص تاثیرگذار در تظاهرات قبل و پس از انقلاب همچون وزیران شعار، تقدیر شود.

در این جلسه مسئول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به برنامه‌های این اداره در سنوات گذشته، یادآور شد: زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از راه دور در شش بقعه و مسجد جامع نیشابور به‌صورت محوری برگزار می‌شود.

احمد محمدیان اضافه کرد: سال گذشته این زیارت‌نامه از سوی اداره اوقاف نیشابور به تعداد هفت هزار نسخه چاپ شد و امسال هم نیز در دست چاپ است.

در همین‌ زمینه سیدهادی حسینی‌فدروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از راه‌اندازی سایت کمیته علمی و فراخوان مقاله آن به‌مدت 40 روز خبر داد.

مهدی نوروز دبیر کمیته علمی ستاد بزرگ‌داشت روز خیام نیز با بیان اینکه خروجی علمی مراسم بزرگ‌داشت این روز در سال‌های گذشته کم بوده است، گفت: باید مجموعه سخنرانی‌ها و مقالات ارائه شده در این مراسم تکراری نبوده و با چاپ آن برای استفاده عموم و پژوهشگران، ماندگار شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول