اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های دهه فجر شهرداری باقرشهر در امور ایثارگران اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر برنامه‌های دهه فجر شهرداری باقرشهر در امور ایثارگران را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه فجر شهرداری باقرشهر در امور ایثارگران اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز به دنبال برگزاری جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی شهر تهران در ارتباط با برنامه‌ریزی مراسم‌های دهه مبارک فجر 90 و گرامیداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در بنیاد شهید استان تهران برگزار شد، امور ایثارگران شهرداری باقرشهر نیز برنامه‌های خود را اعلام کرد.
مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب تهران ضمن اشاره به برنامه‌های سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همه ساله برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات و نهادهای مختلف در زمینه گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که با توجه به همجواری شهرداری باقرشهر با حرم مطهر امام راحل (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بسیاری از مراسمات با هماهنگی و همکاری این شهرداری برگزار می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: امسال برنامه‌های متنوعی از قبیل، برگزاری مراسم دعای ندبه، گلباران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید عهد و پیمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با آرمان‌های آن حضرت در هفتم بهمن ماه، برگزاری برنامه ورود حضرت امام در حرم مطهر و گلباران جایگاه جلوس ایشان در بهشت زهرا (س) در 12بهمن، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای تهران به ویژه در بهشت زهرا (س) با عنوان مهمانی لاله‌ها روز پنجشنبه 13 بهمن ماه با حضور پر شور آحاد مردم و ملت شهید پرور در بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
فخامتی در ادامه یادآور شد: تمام سعی و تلاش ما در شهرداری باقرشهر آماده سازی شهر به منظور استقبال از خیل زائران قبور مطهر شهدا در راستای تعامل با نهادها و سازمان‌های متولی برگزاری مراسمات و آماده سازی تمهیدات لازم به منظور ارتقای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر است.
مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که به صورت مداوم در شهرداری باقرشهر و با حضور مسئولان و مدیران برگزار می‌شود، بازدید از خانواده‌های معظم و معزز شهداست که به لطف خدا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول