اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

برنامه‌های هلال احمر استان مرکزی در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی برنامه‌های این جمعیت به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های هلال احمر استان مرکزی در دهه فجر اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین نقش انقلاب ایران در بیداری اسلامی است که باید بیش از سال‌های گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره)‌ تصریح کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با توجه به شرایط امروز کشور و تحریم‌های دشمنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان داشت: امروز دشمنان برای ریشه انقلاب و دین اسلام برنامه‌ریزی کرده‌اند که یکی از بهترین راه‌های مقابله با این اهداف دشمنان و استکبار حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
سلیمی اتحاد و همدلی مردم در دوران انقلاب را رمز پیروزی انقلاب دانست و بیان داشت: آشنایی جوانان با این اتحاد می‌تواند نقش بسزایی در جذب و افزایش آگاهی نسل جوان امروزی داشته باشد که دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوبی برای آشنایی جوانان با لزوم اتحاد و همدلی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر بیان داشت: در دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی توسط این جمعیت به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که برخی از این برنامه‌ها شامل دیدار با خانواده‌های شهدا، شرکت اعضا در مراسم غبارروبی مزار شهدا، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه و نماز جمعه، تهیه و توزیع تراکت‌های مرتبط با اهداف جمعیت و بروشور معرفی جمعیت، حضور در نمایشگاه دهه فجر، ترویج فعالیت‌های بشردوستانه و فراخوان عمومی جذب اجرای برنامه زنگ انقلاب در مدارس و کانون‌های مرتبط، است.
سلیمی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهاد فجر در سراسر شعب استان، توزیع کتابچه و سی‌دی‌های آموزشی، برپا  کردن چادرهای آموزشی، امدادی و فرهنگی،  ارائه خدمات فیزیوتراپی با تخفیف 20 درصد در روز 12 بهمن ماه،  اهدای خون توسط داوطلبان، بازدید از خانه سالمندان، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی و خاطره‌نویسی، شعر ، داستان‌نویسی و...با موضوع انقلاب ویژه اعضای جوانان و... است.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول