اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس:

دشمن به رویکرد حذف نخبگان ایران رسیده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس گفت: رویکرد جدید دشمنان اسلام و انقلاب به حذف نخبگان و دانشمندان انقلابی کشورمان رسیده است.

دشمن به رویکرد حذف نخبگان ایران رسیده است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی یک دهه اخیر کشورهای غربی تلاش بسیاری برای جلوگیری از پیشرفت ایران برای دستیابی به دانش هسته‌ای داشتند که با استقامت ملت و مسئولان کشورمان به هدف خود نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در این مدت فشارهای بسیاری به جمهوری اسلامی وارد شده و حتی بارها ما را تهدید به حمله نظامی و بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران کرده‌اند که به فضل الهی و پایداری رهبری عظیم‌الشان انقلاب هیچ یک از تهدیدهای آنها در روحیه ملت ایران تاثیری نداشته است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس با اشاره به ترورهای اخیر و به شهادت رسیدن نخبگان علمی و دانشمندان فعال در پروژه هسته‌ای کشورمان گفت: کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی وقتی توطئه‌های خود را بی‌اثر دیدند، رویکرد ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌ای ایران را در دستور کار خود قرار دادند.

اکبریان ادامه داد: آنها تصور می‌کنند که ایران تنها چند نفر متخصص در حوزه دانش هسته‌ای دارد و اگر این چند نفر را حذف فیزیکی کنند، ما دیگر نمی‌توانیم از دانش هسته‌ای خود استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: این در حالی است که جوانان غیور و دانشمند ایرانی اتکا به قدرت ایمان خود و رهنمودهای رهبری در حوزه جهاد علمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و امروز ایران دارای هزاران هزار دانشمند جوان است.

اکبریان تاکید کرد: به طور قطع ترور و به شهادت رساندن هر دانشمند ایرانی، باب جدیدی در پرونده هسته‌ای کشورمان باز کرده و جای این دانشمند را ده‌ها جوان مستعد و عالم دیگر پر خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره مجدد به تاکیدات رهبری معظم انقلاب برای جهاد علمی در کشور گفت: امروزه بسیاری از علوم از جمله دانش هسته‌ای و دستیابی به توانمندی‌های نظامی- دفاعی در کشورمان بومی شده و این امر ثمره جهاد علمی است که رهبری فرزانه انقلاب همواره مورد تاکید قرار می‌دادند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول