اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام موتلفه اسلامی خراسان:

خراسان در صورت وحدت اصولگرایان الگوی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان خراسان گفت: در صورت وحدت اصولگرایان و ارائه لیست واحد در خراسان، این استان جزو استان‌های الگو در زمینه وحدت اصولگرایان می‌شود.

خراسان در صورت وحدت اصولگرایان الگوی کشور می‌شود

حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با وحدت اصولگرایان در راستای شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات خوب و مناسبی در استان خراسان برای رسیدن به وحدت میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی انجام شده است که با به نتیجه‌رسیدن آنها و تحقق وحدت حداکثری این استان می‌تواند به عنوان استان الگو در این زمینه مطرح باشد.

وی با اشاره به مدت زمان باقی مانده تا برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا انتخابات مجلس و امکان برگزاری جلسات و هماهنگی‌های بیشتر میان طیف‌های اصولگرایی و همچنین روند خوبی که در همدلی و همفکری پیش گرفته شده است، وحدت به طور حتم در خراسان محقق می‌شود.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان خراسان در ارتباط با اقدامات جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای ارائه لیست واحد و وحدت حداکثری اظهار داشت: این دو جبهه اصولگرایی وحدت را راهبرد اصلی خود قرار داده‌اند و قصد برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای توافق بر سر لیست واحد دارند.

قاسمی ادامه داد: این روند می‌تواند در رسیدن وحدت حداکثری میان اصولگرایان سرعت بخشیده و با وجود صداهای گرم و وحدت‌آمیزی که در این جلسات شنیده می‌شود، وحدت در خراسان نزدیک پیش‌بینی می‌شود.

وی تشکیل هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان را به فال نیک گرفته و اظهار داشت: این ترکیب که در همه استان‌های کشور شکل گرفته است بر اساس مصلحت‌اندیشی مقتضیات هر استان و نیروهای اصولگرای آن در راه وحدت اصولگرایان همکاری می‌کند.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان خراسان افزود: این هیئت داوری در هنگام جمع‌بندی‌ها و تصمیم‌گیری‌های نهایی به اصولگرایان برای نتیجه‌گیری بهتر و نزدیک به صواب کمک می‌کند و امیدواریم این هیئت تشکل‌های مختلف را به جمع‌بندی وحدت حداکثری هدایت کند.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول