اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

ترور دانشمند هسته‌ای از درماندگی دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان ناشی از درماندگی نظام استکبار جهانی در ایجاد مانع برای ملت شریف ایران در دستیابی به فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز است.

ترور دانشمند هسته‌ای از درماندگی دشمن است
سیددادوش هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان توسط ایادی نظام استکبار جهانی اظهار کرد: ترور شهید مصطفی روشن توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقدامی ضدبشری و ناجوانمردانه بود که ناشی از درماندگی نظام استکبار جهانی در ایجاد مانع برای ملت شریف ایران در دستیابی به فناوری هسته‌ای صلح آمیز است.
وی اضافه کرد: دشمنان کینه‌توز منفعل غافل از این هستند که این اقدامات مذبوحانه، عزم دانشمندان و جوانان ایران را بیش از پیش جزم کرده و ملت ایران را در راستای دستیابی به اهداف مقدس نظام مصمم‌تر و جدی‌تر خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: اذعان شبکه‌های جاسوسی بر لزوم انجام عملیات‌های پنهان برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران نشانه‌ای بارز از احتمال دست داشتن رژیم صهیونیستی و ایادی و عمال آن در این ماجراست و به یاری خداوند دست جنایتکاران این ترور ناجوانمردانه رو می‌شود و به مجازات اعمال شنیع خود خواهند رسید.
هاشمی در پایان گفت: بی‌تردید ملت شریف ایران که همواره در طول دوران حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های متعدد با حضور پرشور و نشاط خود موجب دلسردی و دلخوردگی دشمنان این آب و خاک شده‌اند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندان این نظام مقدس خواهند کوبید.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول