اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

ترور احمدی روشن نشان از درماندگی دشمنان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهشهر ترور احمدی روشن از دانشمندان هسته‌ای ایران را نشان‌دهنده درماندگی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران دانست.

ترور احمدی روشن نشان از درماندگی دشمنان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی ظهر امروز در نخستین نشست اعضای ستاد راهیان نور این شهرستان، اظهار داشت: حادثه ترور چهارمین دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم می‌کنیم و دشمنان بدانند با این قبیل کارها راه به جایی نخواهند برد.
البرزی تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه مصطفی احمدی روشن نشان‌دهنده درماندگی و دریوزگی دشمنان قسم خورده ما است، ولی غافل از اینکه اندیشه را نمی‌توان ترور کرد و با بمباران و از بین بردن دانشمندان هسته‌ای ما محال است که مسیر انقلاب و تصمیم نظام الهی را عوض کنند.
نماینده دولت در بهشهر خاطرنشان کرد: با تدابیری که صورت گرفت نظام راه خود را با سلامت می‌پیماید و اگر پرچمی از دوش عزیزی به زمین بیفتد، فرد دیگری هست که آن را به دوش بیندازد و خللی در نظام ایجاد نخواهد شد.
 
* 2500 بهشهری به مناطق جنوب اعزام می‌شوند
فرماندار بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برنامه‌های اعزام راهیان نور، ابراز داشت: توجه به اعزام نسل جوان، ثبت خاطرات و مستند کردن حضور افراد در مناطق عملیاتی، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی همچنین استفاده از افرادی که خود زمانی در جبهه‌های جنگ حضور داشتند را از جمله مواردی دانست که فعالیت‌های ستاد راهیان نور را ارزش و کیفیت بیشتری می‌بخشند.
در ادامه غلامرضا شریعتی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از میزان اعزام‌ها و کمیته‌های شکل گرفته ستاد راهیان نور شهرستان بهشهر در سال 90 گفت.
وی با بیان اینکه تجربیات خوبی را با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال‌های گذشته شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: امسال 2 هزار و 500 نفر از مردم شهرها و روستاهای بهشهر به مناطق جنوب و جنوب غرب اعزام می‌شوند که محل اسکان آنها هم در‌ آبادان است.
دبیر ستاد راهیان نور بهشهر، کمیته‌های کارگری و ادارات، کمیته‌های خلیل‌شهر، رستمکلا، بخش مرکزی، بخش یانه‌سر و کمیته‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را از کمیته‌های ستاد برشمرد که 20 اسفند 90 تا 10 فروردین 91 کار اعزام علاقمندان به مناطق عملیاتی را برعهده خواهند داشت.
به گزارش فارس، ستاد راهیان نور شهرستان بهشهر یکی از ستادهای موفق استان در اعزام کاروان‌ها بوده است. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول