اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها در مقابله با فتنه‌انگیزی دشمن نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برهه حساس کنونی کار رسانه‌ها و اصحاب قلم در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن از کار آن شهیدی که در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان میهن اسلامی با نثار جان خود دفاع ‌می‌کرد، کمتر نیست.

رسانه‌ها در مقابله با فتنه‌انگیزی دشمن نقش مهمی دارند
مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اهمیت دهه فجر انقلاب و رسالت صدا و سیما در پرداختن هرچه بیشتر و قوی‌تر به موضوعات این دهه اظهار کرد: هرگونه موضع‌گیری ما در عرصه‌های مختلف زیر ذره‌بین دشمنان است و اکنون به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای دست یافتن به اهداف خود در تهاجم فرهنگی هستند.
وی گفت: در این برهه حساس کار رسانه‌ها و اصحاب قلم در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن از کار آن شهیدی که در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان میهن اسلامی با نثار جان خود دفاع کرد، کمتر نیست.
رحیمی به وظیفه رسانه‌ها در مقابل خون شهدا و کسانی که انقلاب را به پیروزی رساندند، اشاره کرد و گفت: هرکدام از رسانه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت و تعامل خود امید، نشاط، انگیزه و عظمت مردم را به نحو مطلوب به تصویر و به رشته تحریر درآورند.
مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه فجر امسال چون مصادف با برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده یکی از پویاترین مراسم دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته به شمار می‌آید.
رحیمی تصریح کرد: از این رو نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار با اهمیت بوده که باید مخاطبان خود را به درستی اقناع کنند.
رحیمی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: بنگاه‌های سخن‌پراکنی بیگانگان و حامیان آنان از هر راهی برای ضربه زدن به این انقلاب مردمی برنامه‌ریزی کرده اما چون این انقلاب بر پایه اعتقادت دینی و حول محور ولایت شکل گرفته تا به حال همه دسیسه‌های آنان نتیجه معکوس داده است.
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های سیمای استانی دنا در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است که در برنامه‌های خود بصیرت‌افزایی به قشر جوان و نوجوان را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول