اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج علمی نخبگان یزد:

خون احمدی‌روشن صدها ولایت‌مدار فرهیخته در ایران پرورش می‌دهد

خبرگزاری فارس: بسیج علمی نخبگان یزد با محکوم کردن ترور شهید احمدی‌روشن اعلام کرد: خون احمدی‌روشن صدها ولایت‌مدار فرهیخته در مهد ایران اسلامی پرورش خواهد داد.

خون احمدی‌روشن صدها ولایت‌مدار فرهیخته در ایران پرورش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، بنیاد نخبگان استان یزد و پایگاه بسیج علمی نخبگان یزد ترور دکتر احمدی روشن، دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کردند.
بنیاد نخبگان استان یزد، پایگاه بسیج علمی نخبگان یزد و نخبگان یزدی در پیامی ضمن محکومیت ترور دانشمندان و نخبگان علمی کشور، شهادت دکتر احمدی‌روشن استادیار دانشگاه شریف و دانشمند جوان هسته‌ای کشور را به مقام عظمای ولایت، ملت شهیدپرور ایران و خانواده این شهید سرافراز و نیز جامعه علمی و نخبگان کشور تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است: بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام، جهالت و جنایت خود را با ترور دانشمند نخبه بسیجی و ولایت‌مدار ایران اسلامی به اثبات رساندند.
این پیام ادامه داده است: آنان به گمان خود با اینگونه اقدامات،می‌خواهد از پیشرفت ایران اسلامی و عزم و اراده ملت ایران جلوگیری کنند اما باید بدانند که ترور دانشمندان و نخبگان کشور، خللی در عزم و اراده ملت ایران اسلامی وارد نخواهد کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز خانواده این شهید بزرگوار بار دیگر هم‌چون سایر خانواده‌های شهدای این سرزمین اثبات کردند که با تقدیم فرزندشان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ذره‌ای عقب نخواهند نشست و با عزمی راسخ‌تر به سمت هدف مقدسشان پیش می‌روند.
بنیاد نخبگان در این پیام همچنین اعلام کرد: دشمنان اسلام بدانند شهادت فرزندان ایران اسلامی در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ برای ملت محسوب می‌شود و آنان با اینگونه اقدامات فقط ناتوانی خود را نشان می‌دهند.
در این پیام خطاب به تروریست‌ها آمده است: مگر برایتان صدها بار ثابت نشد که با ریختن خون فرزندان ایران اسلامی صدها جوان از این خون روئیده و پا در رکاب ولایت برای احیای تمدن اسلامی رشد کرده‌اند و بدانید از خون احمدی‌روشن عزیز، صدها احمدی‌روشن ولایت‌مدار و دانشمند و فرهیخته خواهد روئید.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول