اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم:

شهید احمدی‌روشن لاله‌ای از بوستان همیشه آباد علم ایران بود

خبرگزاری فارس: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم با صدور بیانیه‌ای ترور شهید احمدی‌روشن را تسلیت گفت و بر ادامه راه این شهید والامقام تاکید کرد.

شهید احمدی‌روشن لاله‌ای از بوستان همیشه آباد علم ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم آمده است: اگر اصحاب شیطان را گوش شنوایی برای شنیدن اسرار عالم بود نیک در می‌یافتند که هرچه بر سیاه بختی خود بیفزایند و بر طبل رسوایی باطل خویش بکوبند و هرچه با دشنه‌های جهل خود قلب این امت را بیازارند و فرزندانش را در خاک و خون بکشند هرگز این قبیله آسمانی حیات جاودانه خویش را از دست نخواهند داد چرا که این وعده خداوند است که زمین میراث پاکان و مجاهدان راه حقیقت باشد.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: چه عاجز و سیه رویند این فرزندان نامشروع شیاطین که تجربه 30 ساله خویش را در نمی‌یابند و می‌پندارند که با ظلم و ستم بر پیکره یاران خورشید حقیقت و مکتب ملکوتی اسلام ناب محمدی (ص) را خواهند توانست خاموش کنند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دشمنان ایران اسلامی و امت واحده مسلمان که از عزم پولادین جوانان این قوم حیران و حقیر مانده است و هر آنچه از دسیسه‌های خود را چون تحریم و جنگ نرم و فرهنگی به‌کار بسته و بی فایده یافته است، امروز دوباره لاله‌ای را از باغ علم و پاکی این بوستان تا ابد آباد جدا ساخته و در مظلومیت تمام به شهادت رساند.
در این بیانیه اضافه شده است: شهید بزرگوار ما مصطفی احمدی روشن به جمع یاران پیش تاخته‌اش شتافت و به دیدار محبوب نائل آمد و داغ فراقش تا همیشه بر جان آزادگان جهان باقی ماند، اما دشمنان، نابکاران و سردمداران آنان یعنی آمریکای جهانخوار، انگلیس بی‌آبرو و اسرائیل جنایتکار از این اقدام زبونانه طرفی نخواهد بست، چراکه دوران تاریک زمین و دوران مظلومیت حقیقت به پایان رسیده است و امت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان در سراسر این کره خاکی به‌پاخاسته و دستگاه ظلم و بی‌عدالتی رو به نابودی نهاده است.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما دانشجویان مسلمان میثاق خویش را در شهادت این برادر مظلوممان با اسلام، قرآن، ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته تجدید می‌کنیم و با امت مسلمان خویش بر سر ادامه راه شهیدانمان پیمان می‌بندیم و به عاملان این فجایع بزرگ هشدار می‌دهیم که هرچه بر خشم این امت بیفزایند در جای خود حاصل آن را خواهند دید.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول