اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه در گفت‌وگو با فارس:

ترور شهید احمدی‌روشن عمق ناامیدی دشمن در مقابله با نظام را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: ترور شهید احمدی‌روشن عمق ناامیدی دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

ترور شهید احمدی‌روشن عمق ناامیدی دشمن در مقابله با نظام را نشان داد
 حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان توسط عوامل استکبار جهانی اظهار داشت: دشمنان با این حرکات نشان دادند که در یأس و ناامیدی خودشان غرق شده‌اند و همانطور که سنگ انداختن در یک دریا موج ایجاد نمی‌کند ملت ایران هم تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.
وی ادامه داد: دشمنان توطئه‌های متفاوتی را در طول 32 سال انقلاب اسلامی رقم زدند و به لطف خداوند متعال و عنایات حضرت بقیة‌الله (عج) و بصیرت امت اسلامی تاکنون موفق به تغییر جریان نظام و براندازی حکومت نشدند.
امام جمعه بشرویه گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی سبب خشم دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و ایادی آنها صهیونیسم جهانی و گروه‌های مخالف نظام اعم از گروهک‌های منافقین و کسانی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عناد هستند شده است.
شمس‌الدین اضافه کرد: لذا راه‌های مختلفی را تجربه کردند، یک زمانی ائمه محترم جمعه را مورد هدف قرار دادند، یک زمانی مردم بی‌دفاع را توسط گروهک‌های منافقین مورد هدف قرار دادند و امروز هم به دانشمندان حوزه هسته‌ای متوسل شدند.
وی افزود: استکبار جهانی از توسعه فناوری در حوزه‌های مختلف و دانش روز دنیا و از دانشمندان هسته‌ایمان هراس دارد، لذا درصدد برآمدند در این مسیر خللی ایجاد کنند که بتوانند با سنگ‌اندازی از پیشرفت و حرکت نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های فنی و دانش روز دنیا جلوگیری کنند.
امام جمعه بشرویه گفت: شهادت دانشمند هسته‌ای و نیروی مومن و متدین که در مسیر پیشرفت حوزه دانش فنی و هسته‌ای کشورمان به شهادت رسید به جریان تحرکات اخیر دشمن بر می‌گردد.
شمس‌الدین ادامه داد: سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آمریکای لاتین و حضور ایران در کشورهای مستقل آمریکای لاتین نشان داد که کشورهای استقلال‌طلب در دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگو پذیرفته‌اند لذا خشم دشمن نهایتا به این شکل بروز پیدا کرد.
وی افزود: همانطور که سنگ انداختن در یک دریا موج ایجاد نمی‌کند ملت ایران هم تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و استوار و مقاوم در دفاع از خط رهبری و ولایت مانند فتنه 88 در برابر این حرکات زبون دشمن خواهند ایستاد.
امام جمعه بشرویه یادآور شد: دشمنان با این حرکات نشان دادند که در یأس و ناامیدی خودشان غرق شده‌اند و از اینکه خط ملت ایران خط حسین بن علی (ع) است و مسیر آن مسیر کربلا بوده و در راه اسلام و در راه قرآن و در راه احیای دین تا پای جان ایستاده‌اند، هراس دارند.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول