اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

ترویج فرهنگ ایثار از شاخصه‌های اخلاقی مرحوم بخشی بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از شاخصه‌های اخلاقی مرحوم بخشی بود.

ترویج فرهنگ ایثار از شاخصه‌های اخلاقی مرحوم بخشی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که برای هماهنگی مراسم‌های علمدار جبهه‌ها مرحوم حاج بخشی برگزار شد، ‌طی سخنانی اظهار داشت: این رزمنده هست سال دفاع مقدس با حضور پیوسته خود در جبهه‌های حق علیه باطل به رزمندگان روحیه داده و آنان را برای مقابله سخت با دشمنان تشویق می‌کرد.
وی افزود: وی همانند پدری دلسوز در جبهه‌ها حضور داشت و روحیه شاداب و سرزندگی این رزمنده دلاور به دیگر رزمندگان نشاط تزریق می‌کرد.
این مسئول با تأکید بر این که مرحوم بخشی همیشه سعی داشت تا روحیه شجاعت، دلاورمردی و ایثار را در بین رزمندگان اسلام ترویج دهد، افزود: این رزمنده دلاور هشت سال دفاع مقدس با اهدای فرزندان خود به انقلاب درس بزرگی را به همه داد.
رجبی خاطرنشان کرد: مرحوم بخشی همیشه سعی داشت تا ارزش‌های انقلاب، اسلام و همچنین پیام شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهد لذا این مهم یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی وی می‌باشد.
وی افزود: تعهد ایشان با حضور مستمر در جبهه‌های نبرد بین رزمندگان دلیر اسلام و همچنین عرصه‌های سیاسی برای مقابله با دشمنان و فتنه‌گران بر امت حزب‌الله پوشیده نیست و امروز با رفتن خود داغی بزرگ را بر دل مردم و به ویژه همسنگران خود گذاشت.
این مسئول به برگزاری هرچه باشکوه مراسم تشییع این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: نوجوانان و نسل امروز باید از حضور یک چنین افرادی در جامعه آگاه باشند و بدانند که در دوران هشت سال دفاع مقدس چه کسانی جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
مراسم تشییع مرحوم بخشی فردا ساعت 10 صبح از میدان سپاه کرج آغاز خواهد شد.
به گفته رجبی با توجه به اینکه مراسم بزرگداشتی دوشنبه آینده در مسجد ارک تهران برای مرحوم بخشی برگزار می‌شود، مراسم علمدار جبهه‌ها در البرز روز سه شنبه آینده ساعت 14:30 دقیقه در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر کرج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول