اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل:

دوربین‌های مداربسته در سطح شهر بابل نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: برای کنترل ترافیک بابل، دوربین‌های مداربسته در سطح این شهر نصب می‌شود.

دوربین‌های مداربسته در سطح شهر بابل نصب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسگری ظهر امروز در جلسه کمیسیون امنیت نظامی بابل با هدف پیشگیری از تخلفات اینترنتی و انتخاباتی و اجرای پالایش تصویری در شهرداری بابل اظهار داشت: شهرداری با توجه به تنوع و گستره خدماتی که در شهر ارائه می‌دهد برای اجرای کامل و صحیح مقررات در جامعه نیازمند تعامل و همکاری مستمر و مداوم با نیروهای امنیتی و انتظامی است.
شهردار بابل با اشاره به احداث بازارچه جدید مسجد جامع و نقش موثر نیروی انتظامی در انتقال فروشندگان به این بازار افزود: یکی از اقدامات مهم شهرداری و شورای شهر بابل ساماندهی بازارچه سنتی مسجد جامع بوده که پس از احداث و تکمیل یک بازارچه جدید و مدرن لازم بود تا تمام فروشندگان از محل بازار سابق به بازار جدید منتقل شوند که با توجه به مدت زمان طولانی و روال روزمره این افراد و ایجاد برخی تصورات نادرست با مشکلاتی روبه‌رو شدیم که با عنایت پروردگار و همکاری نیروی انتظامی این مساله به بهترین شکل اجرایی شد.
عسگری از نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر بابل برای کنترل ترافیک این شهر خبر داد و ادامه داد: تامین اعتبار لازم برای اجرای این امر توسط شهرداری انجام شده که پس از انتخاب و اعلام پیمانکار از سوی نیروی انتظامی در سطح شهر بابل اجرا می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تمام سازمان‌ها، نهادها و مسئولان در کنار مردم در قبال اجرای درست انتخابات مسئول بوده و باید تمام توان خود را در این مهم به کار گیرند.
این مسئول درباره وظایف شهرداری در انتخابات اذعان داشت: شهرداری بابل در زمینه پالایش تصویری سطح شهر که مغایر با اصول ستاد برگزاری انتخابات شهرستان بابل بوده نهایت همکاری را به عمل آورده و امیدواریم این انتخابات نیز همانند گذشته باشکوه و عظمت برگزار شود.
علی اسدنیا رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری و دبیر جلسه امنیت شهرستان بابل نیز در سخنان کوتاهی از مساعی و همکاری فرهاد عسکری شهردار بابل در پالایش تصویری و همکاری با ستاد انتخابات و دیگر مسائل امنیتی شهری تقدیر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول