اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هنرمندی هنرمندان بوشهری

فیلم کوتاه داستانی «فاز مثبت» جلوی دوربین رفت

خبرگزاری فارس: فیلم کوتاه داستانی فاز مثبت با هنرمندی هنرمندان بوشهری گروه فرهنگی هنری «بی تا» جلوی دوربین رفت.

فیلم کوتاه داستانی «فاز مثبت» جلوی دوربین رفت
مهدی جلالی سروستانی کارگردان این فیلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: محور این فیلم مربوط به ایام محرم است که با رویکردی جدید به آن نگاه می‌شود.
وی افزود: داستان این فیلم کوتاه که دوشنبه چهاردهم آذرماه 90 همزمان با تاسوعای حسینی آغاز شد، با رویکردی جدید و مبتنی بر فرم و ساختار تازه‌ای تلاش دارد به موضوع جوانان در جامعه امروزی بپردازد .
کارگردان فاز مثبت تصریح کرد: عوامل این فیلم جعفر بهبهانی (مدیر تصویربرداری) بهتاش مرادی‌زاده (تصویربردار) کمیل ایزدجو (صدابردار) علی ایزدجو (دستیار کارگردان) داریوش غذبانی (مشاور کارگردان) حسام موسوی (عکس پشت صحنه ) هستند.
جلالی سروستانی اظهار داشت: در این فیلم بازیگرانی چون کریم آبادی، جواد متین، امین سلیمیان و همچنین آریانا ایزدجو نو نهال مستعد بوشهری بازی می‌کنند.
وی بیان کرد: این اثر داستانی اکنون بر روی میز تدوین مراحل فنی خود را ادامه داده و تا چند روز آینده جهت اکران آماده می‌شود.
جلالی سروستانی گفت: با وجود هنرمندانی سرشناس و مستعد در رشته‌های مختلف هنری از مسئولان انتظار است بیش از پیش از این هنرمندان حمایت کنند.
کارگردان فاز مثبت تصریح کرد: هنرمندان جوان با وجود کمبودهایی که دارند اما همواره آثار خوبی را در رشته‌های مختلف هنری تولید می‌کنند بنابراین جا دارد مسئولان از آنان حمایت کنند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول