اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل خبر داد:

بهره‌برداری از 35 سایت دوربین‌های نظارت جاده‌ای در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل گفت: در استان اردبیل 35 سایت دوربین‌های نظارتی جاده‌ای آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از 35 سایت دوربین‌های نظارت جاده‌ای در اردبیل
علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد نصب دوربین‌های نظارتی سرعت‌سنج در گردنه‌های صعب‌العبور اظهار داشت: ‌پیش از این 20 سایت نظارت دوربین‌های سرعت‌سنج در جاده‌ها برقرار شده بود که هم اکنون این تعداد به بیش از 35 سایت رسیده که دو مورد آن مربوط به راه اصلی اردبیل ـ سرچم است.
این مسئول گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی این سایت‌ها به همراه مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که این مرکز با هدف استقرار تمامی دستگاه‌های مرتبط با راهداری و امنیت و سلامت در جاده‌ها شامل هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، پلیس راه و... در اردبیل افتتاح می‌شود.
مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل ادامه داد: همزمان با هفته حمل و نقل ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده در قصابه مشگین‌شهر، خوجین خلخال و مدارس حاشیه پارس‌آباد افتتاح می‌شود.
رحمتی در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی استودیو خبری مدیریت راه‌های استان اردبیل در صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و افزود: با افتتاح این مرکز تمام هموطنان در ایام مختلف می‌توانند از وضعیت راه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان از طریق سیستم تصویری اطلاع پیدا کنند که پیش‌بینی می‌شود این وضعیت در ارتقای شاخص‌های ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات موثر خواهد بود.
این مسئول در مورد جابجایی پاسگاه محور نیر ـ اردبیل و کلنگ‌زنی این پروژه در آذر ماه سال گذشته نیز ابراز داشت: هم اکنون این پروژه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و تا پایان امسال پاسگاه جدید در 18 کیلومتری محور اردبیل ـ سرعین به دور از حریم راه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
* اصلاح 13 نقطه حادثه‌خیز در اردبیل 

رحمتی در ادامه سخنان خود در مورد تامین مسکن رانندگان برون شهری گفت: با همکاری انجمن صنفی رانندگان برون‌شهری اردبیل از خرداد سال گذشته تامین زمین و کار احداث مسکن انجام شده به طوری که هم اکنون 132 واحد مسکن در 16 بلوک و با پیشرفت 95 درصدی در حال ساخت است.
وی بیان داشت: آسفالت 92 کیلومتر راه روستایی، بهسازی و احداث 252 کیلومتر راه روستایی و آماده‌سازی آن برای آسفالت، نصب گاردریل و حفاظت ایمنی به اندازه 377 شاخه و نصب تابلوهای هوشمند از دیگر اقدامات مشترک راه و ترابری و حمل و نقل جاده‌ای بوده است.
این مسئول اصلاح 13 نقطه حادثه‌خیز استان اردبیل، کنترل دستگاه‌های سرعت سنج در 15 نقطه جاده‌ای اردبیل،‌ نصب سیستم روشنایی و سرعت‌گیر در نقاط مختلف به ویژه مناطق حادثه‌خیز به طول 14 کیلومتر، اصلاح پیچ‌های خطرناک و ذخیره‌سازی 13 هزار تن نمک را دیگر فعالیت این مجموعه اعلام کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول