اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استفاده از فناوری‏های نوین

2000 هکتار از باغ‏های کیلان احیا می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح‏های آبیاری تحت‏ فشار باغ‏های زیبای شهر کیلان دوباره احیا می‏شود.

2000 هکتار از باغ‏های کیلان احیا می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین صبح امروز در جریان بازدید از شهرداری کیلان که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر صورت گرفت، اظهار کرد: در یک پروژه ملی، شهرداری کیلان طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در سایه این قرارداد 2 هزار هکتار از اراضی باغی و کشاورزی دره کیلان زیرپوشش آبیاری قطره‏ای قرار می‏گیرد.
رامین افزود: این مهم که به همت شهرداری کیلان صورت گرفت، نوید روح‏بخشی برای مردم و مسئولان است چرا که یکی از بزرگ‏ترین آلام مردم کیلان کمبود منابع آب بود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامدهای منفی سالیان اخیر ناشی از کمبود منابع آب در کیلان یادآور شد: طی سالیان اخیر خطه زیبای کیلان از ناحیه کمبود منابع آبی با مشکلاتی مواجه بود.
وی تصریح کرد: در این دوران سخت، بسیاری از مراکز حوزه‏های خدماتی، صنعتی و زراعی دره کیلان تحت‏ شعاع فقدان منابع آبی قرار گرفت.
رامین، ضمن ابراز رضایت از روند اجرای طرح‏های مدیریت شهری در کیلان خاطر نشان کرد: با کمال تاسف در گذشته عدم اجرای صحیح امور مرتبط با خدمات شهری در کیلان موجبات نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان را به همراه داشت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما با استقرار مدیریت جدید شهری در کیلان و تلاش شبانه‏روزی اعضای شورای اسلامی این شهر توسعه روزافزون در خدمات علاوه بر جبران عقب‏ماندگی‏های گذشته، این خطه را به الگویی عملی برای دیگر مدیران شهری استان تهران مبدل ساخت.
وی افزود: حضور چوبداری به‌عنوان شهردار در کیلان به همراه تیم توانمند و تلاشگر تحت مدیریت ایشان جانی تازه به کالبد پروژه‏های عمرانی و خدماتی این شهر دمید.
رامین، اراده مردمی را باعث پیشبرد اهداف مجموعه مدیریتی شهر کیلان در این دیار خواند و گفت: اراده قوی مردم و ارادت آنها به سیدالشهدا (ع) سبب می‏شود تا هیچ عزاداری ناکام از مواهب روحانی و متبرک از صرف نذورات مجالس آن حضرت خارج نشود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه طرح‏های مدیرت شهری کیلان نیز اراده مردم، توان مسئولان را افزایش داده و مقدمات اجرای پروژه‏های عمرانی را یکی پس از دیگری فراهم می‏سازد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول