اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست کمیته امداد کشور:

برخی جریانات برای ضربه ‌زدن به نظام دل به انتخابات بسته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست کمیته امداد کشور گفت: برخی جریانات برای ضربه‌زدن به نظام دل به انتخابات بسته‌اند که در این زمینه نباید کسی دانسته یا ندانسته با دشمن همراه شود.

برخی جریانات برای ضربه ‌زدن به نظام دل به انتخابات بسته‌اند

سید حبیب شکرآبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: امروز عملکرد امداد به نقطه‌ای رسیده که دیگر تخلفات اداری و کاری دغدغه ما نیست و در این موضوع مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل حراست کمیته امداد کشور افزود: کارکنان کمیته امداد در زمینه‌های مختلف باید امین مردم باشند زیرا این اعتماد سرمایه این نهاد بوده و باید با همه وجود از آن حفاظت کنند.

وی دفاع از آبرو و حیثیت افراد را مهم‌ترین رسالت حراست دانست و گفت: نباید تعبیر مچ گیری را برای کارهای حراستی به کار برد.

شکرآبی عنوان کرد: امروز جریان نفاق و انحرافی با اشکال مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام است و به همین خاطر و برای رسیدن به اهداف خود دل به انتخابات بسته‌اند.

مدیرکل حراست کمیته امداد کشور ابراز داشت: کمیته امداد و همه کارکنان آن باید مراقب باشند از نام و جایگاه آن‌ها هیچ سوء استفاده‌ای در انتخابات نشود.

این مسئول ابراز داشت: انتخابات، آبرو و عزت نظام اسلامی است و دشمنان سعی دارند با بروز شایعاتی در جامعه به این اصل مهم در نظام اسلامی که جمهوریت نظام را مستحکم می‌کند، ضربه بزنند.

وی تاکید کرد: نباید بهانه دست دشمن داد و خوراک رسانه‌های بیگانه را با اعمال نسنجیده و خلاف شرع تامین کنیم.

شکرآبی ادامه داد: تشویق مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه دلسوزان نظام است ولی این موضوع با دخالت در روند انتخابات و یا حمایت از یک نامزد با نام و آرم کمیته امداد تفاوت دارد که باید همه امدادگران مراقب باشند.

مدیرکل حراست کمیته امداد کشور تسلط و آشنایی امدادگران را با اصول حراستی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی امین مردم هستند و باید همیشه پاسبان این سرمایه بزرگ بوده و امانتدار خوبی برای نظام اسلامی و مردم باشند.

وی تاکید کرد: برخی جریانات برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب، دل به انتخابات بسته‌اند که در این زمینه نباید کسی دانسته یا ندانسته با دشمن همراه شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول